آغاز مسابقات قرآن جوانان کشورهای حاشیه خلیج فارس در عمان
کد خبر: 3578461
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

آغاز مسابقات قرآن جوانان کشورهای حاشیه خلیج فارس در عمان

گروه بین‌الملل: بیست‌وهشتمین مسابقات قرآن و حدیث جوانان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس امروز، هشتم اسفندماه، در مسقط، پایتخت عمان آغاز شد.

آغاز مسابقات قرآن جوانان کشورهای حاشیه خلیج فارس در عمان
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری کویت(کونا)، این مسابقات با حضور 40 نماینده از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در مسجد جامع «سلطان قابوس» شهر مسقط برگزار شده است.
«کهلان بن نبهان الخروصی»، معاون مفتی اعظم عمان طی سخنانی در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها گفت: چنین مسابقاتی نقش مهمی در ایجاد رقابتی معنوی در زمینه حفظ، تلاوت و تفسیر کلام وحی دارد.
وی افزود: جوانان کشورهای خلیج فارس در حال حاضر شایستگی این را دارند که رسالت قرآن و سنت را بر دوش کشیده و به مردم منتقل کنند.
محمد بن ساعد المنوری، رئیس کمیته برگزاری مسابقات نیز گفت: این مسابقات تا 13 اسفندماه ادامه دارد و در سه گروه سنی برگزار شده است.
وی افزود: گروه اول شامل 21 تا کمتر از 25 سال است، گروه دوم افراد 16 تا کمتر از 20 سال و گروه سوم نیز افراد 11 تا کمتر از 16 سال را شامل می‌شود.
المنوری تصریح کرد: این مسابقات در راستای برنامه‌ها و فعالیت‌های دبیرخانه شورای همکاری کشورهای خلیج فارس برگزار شده و هر سال یکی از کشورهای عضو این شورا میزبان رقابت‌ها است.

captcha