برگزاری چهارمین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3579141
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

برگزاری چهارمین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: با حضور معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای برنامه‌ریزی، چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی نمایشگاه بیست و پنجم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز، ١٠ اسفندماه، چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با حضور معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای برنامه‌ریزی نمایشگاه برگزار شد.
در این جلسه اهداف، راهبردها و سیاست‌های اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین در این جلسه در خصوص اصول حاکم بر نمایشگاه بیست و پنجم و مشارکت جدی و هر چه بیشتر دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی تأکید شد.
مشارکت حداکثری آحاد جامعه، فراهم سازی بستر لازم برای حضور حداکثری و مشارکت هر چه بیشتر در امر برپایی نمایشگاه، مشارکت داوطلبانه مردم در نمایشگاه و همچنین حضور و مشارکت فعال رسانه‌های جمعی از دیگر موضوعاتی بود، که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حشمتی، ابوالقاسم ایرجی، اصغر امیرنیا، امیر اشراقی، عباس نظری‌راد، محمدمهدی عزیززاده، عباسی مقدم، بهروز فتحی، غلامرضا نوعی، ولی یاراحمدی و محمدرضا پورمعین حضور داشتند.
captcha