الازهر انفجار تروریستی در کلیسای «طنطا» را محکوم کرد
کد خبر: 3588254
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

الازهر انفجار تروریستی در کلیسای «طنطا» را محکوم کرد

گروه بین‌الملل: مرکز اسلامی الازهر با صدور بیانیه‌ای، انفجار تروریستی امروز را که کلیسای «مارجرجیس» واقع در مرکز شهر «طنطا» در استان الغربیه مصر را مورد هدف قرار داد، محکوم کرد.

الازهر انفجار تروریستی در کلیسای «طنطا» را محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اسکای نیوز، الازهر در این بیانیه‌ تصریح کرد: خداوند افراد بی‌گناهی که قربانی این خیانت شدند، مورد رحمت خود قرار دهد؛ این اتفاق غم‌انگیز هیچ سنخیتی با انسانیت و تمدن ندارد.
الازهر تأکید کرد: هدف از این انفجار تروریستی متزلزل ساختن امنیت، ثبات مصر و وحدت ملت این کشور است، در برابر این واقعه تمام ملت مصر باید با حفظ اتحاد و همبستگی فرصت را از مجرمان گرفته و با این جنایت‌ها مقابله کنند.
الازهر بر ایستادگی و همبستگی خود با کلیسای مصری علیه تروریسم تأکید کرد و افزود: این مرکز به توان نیروهای امنیتی در شناسایی و تعقیب مجرمان و معرفی آن‌ها به دستگاه عدالت اعتماد کامل دارد.
براساس خبر منتشرشده از سوی پایگاه خبری «المصریون»، صبح امروز، ۲۰ فروردین‌ماه، یک بمب در کلیسای «مارجرجیس» در مرکز شهر طنطا واقع در استان الغربیه منفجر و منجر به کشته شدن 15 تن و زخمی شدن 42 شهروند دیگر شد.
captcha