جبهه مردمی فلسطین آزادی موصل را تبریک گفت
کد خبر: 3616995
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

جبهه مردمی فلسطین آزادی موصل را تبریک گفت

گروه بین‌الملل: دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در پیامی به حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق، آزادی موصل و شکست گروه تروریستی داعش در این شهر را به وی تبریک گفت.

جبهه مردمی فلسطین آزادی موصل را تبریک گفت
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از بخش عربی شبکه خبری العالم، احمد جبریل، دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین (فرماندهی کل) در این پیام نوشت: فرماندهی کل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین آزادی موصل از چنگال‌های ترویست‌های تکفیری و فتنه همدستان صهیونیستی و حامیانش را تبریک می‌گوید.
وی افزود: ما در جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، میزان فداکاری‌های ملت برادر عراق و قهرمانی‌هایی که توسط ارتش و نیروهای امنیتی انجام شد و نقش مهم نیروهای بسیج مردمی در این پیروزی را کاملا درک می‌کنیم؛ پیروزی‌ای که در مسیر مقابله با تروریسم و شکست آن در سوریه و دیگر کشورهای عربی به ویژه در سرزمین عراق تأثیرگذار خواهد بود.
جبریل تصریح کرد: همه ما مطمئن هستیم عراقی که از بار سنگین جنگ‌ها و تلاش‌های آمریکا برای سلطه بر این کشور جان سالم به در برد، با همراهی جمهوری اسلامی ایران، سوریه و نیروهای مقاومت پایدار خواهد ماند.
وی گفت: اگر ما امروز این پیروزی را به شما و امت اسلام تبریک می‌گوییم به این دلیل است که ما به پیروزی بزرگ یعنی شکست منبع اصلی تروریسم جهانی متجسم در دشمن صهیونیستی، امید داریم. پیروزی در موصل و پیروزی‌هایی که در سوریه به دست می‌‌آید و پایداری ملت فلسطین و فداکاری‌های این ملت، شاید همگی گام‌هایی عملی است که در این مسیر برداشته شده‌ است.
captcha