‌اعلام برنامه‌های همایش بررسی مسائل اساسی فراروی اجرای منشور
کد خبر: 3621960
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

‌اعلام برنامه‌های همایش بررسی مسائل اساسی فراروی اجرای منشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: برنامه زمانی و جزئیات همایش تخصصی بررسی مسائل اساسی فراروی اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، همایش تخصصی بررسی مسائل اساسی فراروی اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی روز هشتم مردادماه با حضور صاحب‌نظران و اساتید قرآنی کشورمان برگزار می‌شود. بر همین اساس جزئیات برنامه زمانی این همایش اعلام شده است که به شرح زیر است؛ 
در نوبت صبح این همایش و پس از سرود ملی و قرائت قرآن توسط قاری مدعو، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی به بیان سخنانی خواهد پرداخت و پس از آن نیز حجت‌الاسلام والمسلمین سعید بهمنی، رئیس هیئت پایش به ارائه گزارشی از فعالیت‌‌های این هیئت خواهد پرداخت.
اولین پنل این همایش که از ساعت 9:30 تا زمان 12:30 خواهد بود، اختصاص به بررسی مسائل اساسی تأمین اهداف منشور توسعه فرهنگ قرآنی در حوزه آموزش عمومی قرآن کریم اختصاص دارد، رئیس این پنل مهدی فیض و دبیر آن نیز عرفانی خواهد بود.
دومین پنل تخصصی این همایش نیز که از همزمان با پنل نخست و از ساعت 9:30 تا 12:30 برگزار می‌شود به بررسی مسائل اساسی تأمین اهداف منشور توسعه فرهنگ قرآنی در حوزه پژوهش و آموزش عالی قرآنی اختصاص دارد، رئيس این پنل نیز ابوالفضل خوش‌منش  و دبیر آن نیز خوش‌خاضع است. 
سومین پنل تخصصی همایش بررسی مسائل اساسی فراروی اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی، بررسی مسائل اساسی تأمین اهداف منشور توسعه فرهنگ قرآنی در حوزه فعالیت‌های تبلیغی‌ - ترویجی قرآنی خواهد بود که ریاست آن برعهده حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی خواهد بود، همچنین دبیر این پنل نیز محمدمهدی عزیززاده است. زمان برگزاری این پنل نیز 9:30 تا 12:30 است. 
در نوبت بعد از ظهر نیز شاهد برگزاری پنل عمومی این همایش خواهیم بود، در این بخش مسائل دبیرخانه شورا و مسائل مشترک و عمومی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. رئیس این پنل حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی و دبیر آن نیز معاونان شورا خواهند بود. این پنل از ساعت 14 تا 15:30 برگزار می‌شود. 
اختتامیه این همایش نیز از ساعت 15:30 تا 17 برگزار می‌شود، در این بخش ابتدا قرائت پنل‌ها توسط دبیران هر پنل صورت می‌گیرد و سپس شاهد سخنرانی مخبر دزفولی،‌ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی خواهیم بود. قرائت بيانيه همايش توسط حجت‌الاسلام بهمنی پایان بخش این همایش یک روزه خواهد بود.
یادآور می‌شود این همایش در مجتمع فرهنگی اردویی باهنر تهران برگزار می‌شود. 
captcha