شجاعت مادران بحرینی در افشاگری جنایات آل‌خلیفه
کد خبر: 3645112
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
در بیانیه عاشورایی ائتلاف 14 فوریه تأکید شد؛

شجاعت مادران بحرینی در افشاگری جنایات آل‌خلیفه

گروه بین‌الملل: ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین در بیانیه عاشورایی خود ضمن تأکید بر تمسک به ارزش‌های قیام حسینی و حفظ درس‌های عاشورا در زمینه مقاومت و پایداری، تصریح کرد: شجاعت مادران شهید بحرینی، جنایات رژیم دیکتاتور آل‌خلیفه را افشا کرد.

تأکید ائتلاف 14 فوریه بحرین بر تمسک به ارزش‌های قیام امام حسین(ع)
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری البحرین الیوم؛ در آستان فرارسیدن ماه محرم‌الحرام و عاشورای حسینی،  ائتلاف 14 فوریه بحرین(از جریان‌های انقلابی و معارض این کشور) با صدور بیانیه‌ای که دیروز(31 شهریورماه) منتشر شد، از مردم این کشور خواست که برای رسیدن به اهداف مشروع انقلاب خود، آماده ایثار و فداکاری باشند.

ائتلاف 14 فوریه در این بیانیه، ضمن تمجید از موضع زنان بحرین و الگوگیری آن‌‌ها از حضرت زینب(س) اعلام کرد: مادران شهید با شجاعت و پایداری خود، جنایت‌های دیکتاتور بحرین را افشا کردند.

در ادامه این بیانیه ضمن تأکید بر همبستگی با آیت‌الله عیسی قاسم(رهبر معنوی شیعیان بحرین) که از خردادماه سال جاری در محل سکونت خود در شهرک «دراز» منامه در اقامت اجباری به سر می‌برد، از مشارکت زندانیان سیاسی در اعتصابات و اعتراضات و سردادن شعار «لبیک یا حسین» در اعتصاب غذای خود تقدیر کرد.

ائتلاف 14 فوریه بحرین در پایان با تأکید بر این که موسم عاشورا باید منبع استقامت و پایداری باشد، یادآوری نام، مواضع و سخنان علما و زندانیان سیاسی در فعالیت‌های عاشورای حسینی را خواستار شد.

یادآور می‌شود، نیروهای معارض و انقلابی بحرینی شعار فعالیت‌های ویژه عاشورای امسال را «پایداری و مقاومت» انتخاب کرده‌اند و بحرینی‌ها، مراسم عزای حسینی را با برپایی دسته‌های عزاداری و فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به سوگ می‌نشینند/.

captcha