بازدید اسلام‌شناسان سنگالی از ایکنا
کد خبر: 3650430
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

بازدید اسلام‌شناسان سنگالی از ایکنا

گروه بین‌الملل: «جیم درامی»، «سلیمان گی»، دو کارشناس و پژوهشگر مطالعات اسلامی سنگال ضمن بازدید از خبرگزاری ایکنا، با فعالیت‌های این خبرگزاری از نزدیک آشنا شدند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سلیمان گی، مدیر مرکز اسناد و مسئول نسخ خطی بخش اسلام‌شناسی پژوهشگاه مرکزی دانشگاه شهر «داکار»، پایتخت سنگال و جیم درامی، اسلام‌شناس این پژوهشگاه، دکترای زبان عربی و تمدن اسلامی و فارغ‌التحصیل دانشگاه الازهر مصر هستند که ظهر امروز(16 مهرماه) در محل خبرگزاری ایکنا حضور پیدا کردند و از نزدیک با فعالیت‌های رسانه‌ای ایکنا آشنا شدند.


این دو کارشناس سنگالی در بازدید از تحریریه فارسی و بین‌الملل ایکنا، در جریان فرآیند تولید اخبار و پوشش برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف دینی و قرآنی از سوی این خبرگزاری قرار گرفتند.


یادآور می‌شود، جیم درامی و سلیمان گی در قالب یک فرصت مطالعاتی و به دعوت مرکز توسعه همکاری‌های علمی و بین‌المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، 14 تا 23 مهرماه میهمان کشورمان هستند و «نقش اندیشمندان ایرانی در تفاسیر قرآن» و «نقش متخصصان ایرانی در نگه‌داری نسخ خطی» موضوع تحقیقات این دو اسلام‌شناس سنگالی است/.
captcha