راهپیمایی میلیونی حمایت از قدس در کراچی
کد خبر: 3673693
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
در اعتراض به تصمیم ترامپ صورت گرفت؛

راهپیمایی میلیونی حمایت از قدس در کراچی

گروه بین‌الملل: مردم شهر کراچی پاکستان در حمایت از قدس شریف و محکومیت طرح صهیونیستی ترامپ راهپیمایی میلیونی در این شهر برگزار کردند.

راهپیمایی میلیونی حمایت از قدس در کراچیبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از پاکستان، این راهپیمایی عصر دیروز(26 آذرماه) برگزار شد و مولانا سراج الحق، امیر جماعت اسلامی پاکستان در آن حضور یافت.


وی طی سخنانی برگزاری راهپیمایی میلیونی را علامت بیداری ملت مسلمان خواند و اعلام کرد تا ترامپ تصمیم خود را پس نگیرد اعتراضات ادامه خواهد داشت.


وی افزود: تصمیم ترامپ در به رسمیت‌شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و ما از ائتلاف سعودی که با نام اسلامی تشکیل شده است، می‌خواهیم آزادی قدس و کشمیر را در اولویت قرار دھد.


سراج الحق همچنین تصریح کرد: برگزاری راهپیمایی میلیونی مردم کراچی نشان داد که ملت مسلمان بیدار هستند و حاکمان اسلامی باید بیدار شوند.


امیر جماعت اسلامی پاکستان تأکید کرد: مقابله با اسرائیل تا حل مسئله بیت‌المقدس و فلسطین باید ادامه داشته باشد و ما از کشورهای اسلامی می‌خواهیم سفراء خود را از آمریکا فرا بخوانند.


وی افزود: مسلمانان در مسئله قدس و فلسطین در کنار ملت فلسطین ایستادہ‌اند و برای حمایت از قدس و مقابله با «اسرائیل» همه ما تا پای جان آمادہ هستیم و این مایه افتخار ماست.


مولانا سراج الحق در پایان ابراز امیدواری کرد که سال ۲۰۱۸ سال آزادی قدس باشد/.

captcha