اعلام آمادگى نجباء عراق برای دفاع از قدس
کد خبر: 3677444
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
در ديدار با سفير فلسطين تأکید شد؛

اعلام آمادگى نجباء عراق برای دفاع از قدس

گروه بین‌الملل: دبيركل مقاومت اسلامی عراق(نُجَباء) در ديدار احمد عقل، سفیر فلسطین در عراق ضمن تاكيد بر لزوم اتحاد مسلمانان در مقابل استكبار جهانى، گفت: آمادگی كامل براى دفاع از قدس شریف را داريم.

شيخ اكرم الكعبي: آمادگى كامل براى دفاع از قدس شريف را داريمبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از دفتر رسانه‌ای مقاومت اسلامی نُجَباء در ایران، احمد عقل، سفير فلسطين در عراق، پس از اظهارات صهيون‌مآبانه ترامپ عليه قبله نخست مسلمانان جهان، با حضور در مقر مركزى مقاومت اسلامي نُجَباء در بغداد، با حجت‌الاسلام والمسلمين اكرم كعبي، دبيركل اين جنبش ديدار كرد.

طرفين در اين ديدار ضمن بررسى اوضاع فعلى منطقه، بر لزوم اتحاد مسلمانان جهان در مقابل صهيونيسم و استكبار جهانى تاكيد كردند.

دبيركل نُجَباء، تصميم رئيس جمهور آمريكا در مورد قدس را محكوم و صراحتاً تاكيد كرد: آمادگی كامل براى دفاع از قدس شریف را داريم.

شيخ اكرم كعبی افزود: قانون انتقال سفارتخانه كشورهاى استكبارى به قدس، عملى تحريك آميز و براى رسميت دادن به رژيم منحوس صهيونيستى است.

در پايان اين ديدار، سفیر فلسطین نیز مواضع حمايتى نُجَباء در مورد اين كشور و اعلام آمادگی اين گروه مقاومت برای دفاع از مرزهای اسلامی را ستود/.

شيخ اكرم الكعبي: آمادگى كامل براى دفاع از قدس شريف را داريم

شيخ اكرم الكعبي: آمادگى كامل براى دفاع از قدس شريف را داريم

captcha