رونمايی از ترجمه دو اثر معارفی به زبان اردو
کد خبر: 3678622
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
در ایکنا صورت گرفت؛

رونمايی از ترجمه دو اثر معارفی به زبان اردو

گروه بین‌الملل: ترجمه اردو دو کتاب «آداب الصلوة» امام خمینی(ره) و «اسماء و صفات حق تعالی» غلامحسین ابراهیمی دینانی با همکاری مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خبرگزاری ایکنا رونمایی شد.

رونمايی از ترجمه اردو «آداب الصلوة» و «اسماء و صفات حق تعالی» در ایکنابه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)؛ مراسم رونمایی از این دو کتاب امروز(12 دی‌ماه) با همکاری ایکنا و مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سالن اجتماعات ایکنا برگزار شد.

در این مراسم رسول اسماعیل‌زاده دوزال، رئیس مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمد صادق امینی، رئیس گروه ترجمه این مرکز، محمدرضا جعفری، رئیس گروه نشر این مرکز، علی معروفی، رئیس اداره ارتباط با رسانه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و علی بیات، دانشیار گروه زبان و ادبیات اردوی دانشگاه تهران حضور داشتند.

سید مجیب الحسن نقوی مترجم کتاب‌های«آداب الصلوة/آداب نماز» امام خمینی(ره) و اسماء و صفات حق تعالی به زبان اردو است و هر یک از این دو کتاب در تیراژ هزار نسخه به زیور طبع آراسته شده است.

انتشارات «نورالقرآن» اسلام‌آباد ناشر دو کتاب مذکور است و ترجمه آداب الصلوة به اردو 435 صفحه و اسماء و صفات حق تعالی هم 320 صفحه دارد.

مشروح این خبر به زودی منتشر می‌شود.

گزارش تصویری مراسم را اینجا ببینید/.

captcha