سمینار «ادیان آسمانی؛ نه به خشونت، نه به خونریزی»
کد خبر: 3680725
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
در مصر امروز برگزار می‌شود؛

سمینار «ادیان آسمانی؛ نه به خشونت، نه به خونریزی»

گروه بین‌الملل: سمینار «ادیان آسمانی؛ نه به خشونت، نه به خونریزی» امروز (20 دی‌ماه) در راستای تحلیل تحریم ادیان اسمانی از خشونت و خونریزی و با سخنرانی علمای دانشگاه الازهر در مصر برگزار می‌شود.

سمینار «ادیان آسمانی؛ نه به خشونت نه به خون‌ریزی» در مصربه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری المصری الیوم؛ سمینار یک‌روزه «ادیان آسمانی؛ نه به خشونت، نه به خون‌ریزی» با همکاری اداره مرکزی پارلمان مصر و زیرنظر وزارت ورزش و جوانان این کشور برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این سمینار، بررسی و تحلیل تحریم و مخالفت ادیان آسمانی در مواجهه با کشتار، خون‌ریزی و خشونت‌طلبی و همچنین تأکید دین مبین اسلام بر دوستی، محبت، اعتدال و میانه‌روی است.

همچنین در این سمینار که با حضور و ارائه علمای دانشگاه الازهر همراه خواهد بود، جوانب تفکر غرب از ادیان آسمانی و تصحیح مفاهیم نادرست شکل‌گرفته شده در اذهان جوانان تبیین و به پرسش‌های آنان پاسخ داده خواهد شد.

یادآور می‌شود دیروز نیز کنفرانس «باهم ضد تروریسم» امروز(۱۹ دی‌ماه) با حضور علمای مسلمان و مسیحی و نخبگان فکری، دینی، فرهنگی، آموزشی و امنیتی به منظور بررسی و تحلیل موضوعات مهم در خصوص مقابله با تروریسم و در راستای مقابله با تروریسم و مواجهه جامعه مصر با این پدیده در شهر قاهره، پایتخت مصر برگزار شد/.

captcha