آغاز نام‌نویسی در مسابقات بین‌المللی دانشجویی قرآن شارجه
کد خبر: 3684176
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

آغاز نام‌نویسی در مسابقات بین‌المللی دانشجویی قرآن شارجه

گروه بین‌الملل: نام‌نویسی در چهارمین دوره مسابقات دانشجویی «قرآن و سنت نبوی» جایزه دانشگاه «قاسمیه» شارجه امارات که امسال برای نخستین بار در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود، از دیروز(اول بهمن‌ماه) آغاز و تا دوم فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

آغاز نام‌نویسی مسابقات بین‌المللی دانشجویی قرآن شارجهبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه اماراتی البیان؛ چهارمین دوره مسابقات دانشجویی «قرآن و سنت نبوی» شارجه در رشته‌های حفظ کامل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء و سنت نبوی برگزار می‌گردد.

کمیته برگزارکننده این دوره از مسابقات در نشست خبری دیروز(اول بهمن‌ماه) اعلام کرد: این دوره از مسابقات که با همکاری و مشارکت مؤسسه «قرآن و سنت شارجه» اجرا می‌شود، سیزدهم فروردین ماه آغاز خواهد شد.

رشاد سالم، مدیر دانشگاه قاسمیه شارجه، در این باره گفت: کمیته برگزارکننده جایزه بین‌المللی قرآن و سنت نبوی دانشگاه قاسمیه در تلاش است که دانشجویانی از کشورهای مختلف جهان در این رویداد بین‌المللی حضور داشته باشند و در راستای تربیت نسل قرآنی با رویکرد صحیح و متعدل گام بر‌می‌دارد.

رشاد سالم در ادامه با اشاره به این که کشور امارات و به‌ویژه در شهر شارجه مؤسسات مختلفی در زمینه‌های قرآنی فعالیت دارند، گفت: در سال جاری میلادی، حاکم شارجه دانشکده تخصصی «قرآن کریم» وابسته به دانشگاه «قاسمیه» را افتتاح کرد.

جایزه این دوره از مسابقات 300 هزار درهم اماراتی است که میان نفرات برتر اهدا خواهد شد و ثبت‌‌نام در این مسابقات از طریق پایگاه رسمی این دانشگاه امکان‌پذیر خواهد بود

گفتنی است، مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویی شارجه طی سه دوره گذشته در سطح ملی و کشورهای حوزه خلیج فارس برگزار شده و امسال قرار است برای نخستین بار در سطح بین‌المللی برگزار شود/.

captcha