زنان و مطالعات قرآنی؛ سرفصل همایش پاکستان
کد خبر: 3684962
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

زنان و مطالعات قرآنی؛ سرفصل همایش پاکستان

گروه بین‌الملل: همایش بین‌المللی نقش زنان در پیشرفت و ارتقاء حوزه‌های مختلف مطالعات اسلامی معاصر هشتم و نهم اسفند‌ماه سال جاری در اسلام‌آباد، پایتخت پاکستان برگزار می‌شود.

بررسی نقش زنان در مطالعات اسلامی و قرآنی معاصر در همایش پاکستان /انگلیسیبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانیiiu ؛ این همایش با هدف بررسی فعالیت اساتید و پژوهشگران زن در عرصه مطالعات اسلامی معاصر و بررسی برترین دستاوردها و تأثیرات یافته‌های آن‌‌ها در این حوزه  برگزار می‌شود.

نقش زنان در مطالعات قرآنی، نقش زنان در مطالعات فقهی، نقش زنان در پژوهش‌های مربوط به سیره نبوی و تاریخ اسلامی، نقش زنان در مطالعات مربوط به اندیشه‌، فرهنگ و تمدن اسلامی، نقش زنان در مطالعات عقاید اسلامی و مقایسه ادیان و نقش زنان در اصلاحات اجتماعی ـ مذهبی از جمله سرفصل‌های مورد بحث در این همایش خواهد بود.

دانشجویان، اساتید و پژوهشگران مطالعات اسلامی از دانشگاه‌های مختلف و مدرسان مدارس و موسسات اسلامی در این همایش دو روزه شرکت خواهند داشت.

این همایش از سوی دانشکده اصول دین پاکستان و با همکاری مؤسسه بین‌المللی تحقیق و گفت‌وگوی دانشگاه بین‌المللی اسلامی اسلام‌آباد برگزار خواهد شد/.

 

captcha