آغاز به‌کار سومین همايش بین‌المللی صنعت حلال در دبی
کد خبر: 3692917
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

آغاز به‌کار سومین همايش بین‌المللی صنعت حلال در دبی

گروه بین‌الملل ـ سومین همايش بین‌المللی صنعت حلال از امروز(30 بهمن‌ماه) با مشارکت 300 متخصص و کارشناس در شهر «دبی» امارات آغاز می‎شود و به مدت 2 روز ادامه دارد.

 آغاز به‌کار سومین همايش بین‌المللی صنعت حلال در دبی

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه اماراتی الاتحاد؛ این همایش بین‌المللی به همت سازمان استاندارد امارات برگزار می‌شود و سلطان بن سعید منصوری، وزیر اقتصاد امارات از میهمانان ویژه آیین افتتاحیه این همایش است.

کارشناسان حاضر در این همایش به مدت دو روز مهم‌ترین چالش‌های پیش‌روی صنعت جهانی حلال و راه‌های رفع این چالش‌ها و همچنین، الگوهای نوآوارانه‌ای که  تضمین‌کننده تعادل دستیابی به رشد صنعت حلال و سازگاری آن با احکام شریعت اسلامی است را  مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

عبدالله معینی، مدیرکل سازمان استاندارد امارات در این باره گفت: یکی از ویژگی‌های بارز این دوره از همایش، تنوع در محورها و موضوعاتی است که در جلسات این همایش مطرح می‎شود، به گونه‌ای که برای نخستین بار موضوعات مهمی از قبیل نقش بانک‌ها در ابداع و نوآوری در صنعت حلال و نقش رسانه‌ در آگاهی‌بخشی به مردم درباره این صنعت و  گوش‌دادن به تجریبات مسئولان برجسته بخش مالی و بانکی در این زمینه مطرح می‌شود.

انتهای پیام

captcha