تجلیل از برترین‌های رقابت قرآنی بانوان امارات
کد خبر: 3705580
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

تجلیل از برترین‌های رقابت قرآنی بانوان امارات

گروه بین‌الملل ـ 82 برگزیده در بخش‌های مختلف هفتمین دوره مسابقات ملی قرآنی بانوان امارات موسوم به جایزه «حصه بنت محمد آل نهیان 2018» تجلیل شدند.

تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بانوان در امارات

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری الامارات الیوم؛ آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان هفتمین دوره مسابقات قرآنی بانوان امارات موسوم به جایزه «حصة بنت محمدآل نهیان» روز گذشته (25 فروردین‌ماه) با حضور شیخه بنت سیف آل نهیان، نایب رئیس مؤسسه انسانی ـ علمی «سلطان بن خلیفه» امارات و با همکاری اداره کل امور اسلامی و اوقاف این کشور برگزار شد.

این  مسابقات در بخش‌های مختلفی از جمله دانش‌آموزان دختر مدارس، قرآن‌آموزان دختر مراکز آموزش حفظ قرآن و بانوان معلول و دارای ناتوانی‌های جسمی و ذهنی و... برگزار شد و برای نخستین بار بانوانی از کشورهای حوزه خلیج فارس نیز در رشته حفظ کل قرآن این رقابت‌ها شرکت کردند.

منی غسانی، مدیر اداره مراکز و مؤسسات دینی اداره کل امور اوقاف و امور اسلامی امارات در این مراسم با اشاره به تغییرات و توسعه هر ساله مسابقات قرآن جایزه «حصة بنت محمد آل نهیان» گفت: تجلیل از برترین مدرسه و مرکز آموزش حفظ قرآن و اضافه شدن بخش مستقلی ویژه بانوان معلول نمونه‌هایی از تحولات امسال این مسابقات بود.

در این مراسم از 82 برگزیده از مجموع 278 شرکت‌کننده از امارات و کشورهای عضو شورای همکاری‌ خلیج فارس تجلیل شدند که در رشته حفظ کل قرآن این مسابقات، خدیجه فرسانه محمد ایوب، حافظ قرآن هندی مقیم امارات، ساره بنت حسین یحیی حازمی از شهر «أبها»ی عربستان و اسراء محمود سید حسن از بحرین رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و مدرسه قرآنی «الحکمه» در «عجمان» امارات و مرکز آموزش قرآن «بلال بن رباح» دبی نیز به‌عنوان برتر مدارس آموزش قرآن معرفی شدند.

 انتهای پیام

captcha