بازداشت 5 سرکرده داعش در خاک سوریه
کد خبر: 3713274
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
مرکز اطلاعات امنیت عراق اعلام کرد؛

بازداشت 5 سرکرده داعش در خاک سوریه

گروه بین‌الملل ـ مرکز اطلاعات امنیت عراق از بازداشت 5 سرکرده داعش و هلاکت 40 تن از فرماندهان این گروه تروریستی در عملیات گسترده‌ای در خاک سوریه خبرداد.

بازداشت 5 سرکرده داعش در خاک سوریه

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری سومریه نیوز؛ مرکز اطلاعات امنیت عراق امروز (21 اردیبهشت ماه) با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: فرماندهان بازداشت شده در حمله به شهرهای الانبار و موصل مشارکت داشته‌اند.

در این بیانیه آمده است: بر اساس دستور و نظارت حیدر العبادی فرمانده کل نیروهای مسلح و تلاش بسیار دستگاه‌های امنیت ملی عراق و با هماهنگی فرماندهی عملیات مشترک، عملیات گسترده‌ای انجام شد که طی آن چندتن از فرماندهان رده بالای گروه تروریستی داعش که در حمله به هموطنان عزیز ما در الانبار و موصل مشارکت داشتند، بازداشت شدند.

 مرکز اطلاعات امنیت عراق با اشاره به این که این عملیات داخل خاک سوریه و در منطقه مرزی با عراق انجام شده است، اعلام کرد: از بازجویی‌های انجام شده از این افراد، اطلاعات مهمی به دست آمد که این اطلاعات مبنای انجام یک حمله هوایی به اجتماعی به نام هیئت جنگ در گروه تروریستی داعش قرار گرفت و در نتیجه آن 40 تن از فرماندهان این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام

 

 

captcha