حضور 104 کشور در مسابقات بین‌المللی قرآن دبی
کد خبر: 3713823
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

حضور 104 کشور در مسابقات بین‌المللی قرآن دبی

گروه بین‌الملل - بیست و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دبی امسال با حضور حافظان قرآن از 104 کشور جهان برگزار می‌شود.

حضور نمایندگان بیش از 100 کشور در مسابقات بین‌المللی قرآن دبی/ آماده

به گزارش ایکنا به نقل از جی‌تودی؛ ابراهیم بو ملحه، رئیس کمیته برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن دبی با بیان این مطلب گفت: براین اساس، امسال بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان در همه ادوار این رقابت‌ها را خواهیم داشت.

وی حضور این تعداد از کشورها در مسابقات جایزه قرآن دبی را نشان‌دهنده اهمیت و اعتبار این رقابت‌ها عنوان کرد.

بوملحه همچنین گفت: کمیته برگزاری مسابقات، تعدادی از داوران شایسته و مجرب از کشورهای مختلف را برای حضور در هیئت داوران انتخاب کرده است.

وی تصریح کرد: سه کارشناس قرآن اماراتی نیز برای گرفتن آزمون اولیه از شرکت‌کنندگان جهت تایید توانایی ‌آن‌ها برای حضور در مرحله اصلی مسابقات انتخاب شده‌اند.

سعید حارب، معاون کمیته برگزارکننده، نیز گفت: در طول بیست و یک دوره گذشته مجموعاً 1770 نفر در رقابت‌های جایزه قرآن دبی شرکت کرده‌اند و امسال تعداد شرکت‌کنندگان با رشدی قابل توجه به 104 نفر می‌رسد.

 انتهای پیام

حضور نمایندگان بیش از 100 کشور در مسابقات بین‌اللملی قرآن دبی

مسابقات بین‌المللی قرآن دبی از روز اول ماه رمضان با برگزای یک مجموعه سخنرانی توسط خطیبانی از امارات و تعدادی دیگر از کشورهای عربی، از جمله مصر و عربستان، آغاز می‌شود.

بخش اصلی رقابت‌ها نیز از روز هفتم ماه رمضان در محل اتاق بازرگانی و صنعت دبی شروع می‌شود و تا روز بیستم این ماه ادامه خواهد داشت.

محمدرضا زاهدی، نوجوان حافظ کل قرآن، به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات شرکت خواهد کرد.  

حضور نمایندگان بیش از 100 کشور در مسابقات بین‌اللملی قرآن دبی

 

 

captcha