واژگونی اتوبوس زائران عراقی در سبزوار/ آخرین وضعیت مصدومان اعلام شد
کد خبر: 3727251
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

واژگونی اتوبوس زائران عراقی در سبزوار/ آخرین وضعیت مصدومان اعلام شد

گروه شهرستان‌ها - شامگاه یازدهم تیرماه به علت واژگونی یک دستگاه اتوبوس زائران عراقی در ۴۰ کیلومتری سبزوار هفت نفر کشته شدند.

واژگونی اتوبوس زائران عراقی در سبزوار/ آخرین وضعیت مصدومان اعلام شد

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، ساعت 20.30 شامگاه یازدهم تیرماه، یک دستگاه اتوبوس حامل زائران عراقی که از مشهد به سمت قم در حال بازگشت بودند، در 40 کیلومتری محور سبزوار به شاهرود واژگون شد.
مهدی سلمانیان، مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در همین رابطه به خبرنگار ایکنا گفت: در این حادثه اندوهناک که راننده و کمک راننده اتوبوس ایرانی بودند، هفت نفر در محل حادثه جان سپرده و 22 نفر مجروح شدند.
وی افزود: بعد از حادثه بلافاصله مسئولان علوم پزشکی سبزوار اقدامات اولیه لازم را انجام داده و با اعزام 13 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای نجات مصدومان و حادثه دیدگان اقدام کردند.
سلمانیان در رابطه با آخرین وضعیت مصدومان شب گذشته، عنوان کرد: شب گذشته شش عمل جراحی بر روی شش نفر از مصدومان حادثه انجام شده، تعدادی از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه و برخی در قسمت داخلی بیمارستان بستری هستند.
وی با بیان اینکه برای خدمات رسانی بهتر به همراهان زائران عراقی اقدامات مناسب برای اسکان آن‌ها در زائرسرای بیمارستان امداد انجام شده است، افزود: برخی از بیماران که به صورت سرپایی مداوا شده‌اند در این زائر سرا اسکان داده شدند.
بنا بر اعلام مسئولان علوم پزشکی سبزوار اسامی برخی از حادثه دیدگان واژگونی این اتوبوس  که علت آن در دست بررسی است، به شرح ذیل است: طیبه خزعل، حسین سمیر، سالم غانم علی، هبه نعمان، کریم عمران جابر، امیره کاظم، سارا عامر، نسیم همادی، حسین محمدی، خدیجه عشیعه و جعفری.
انتهای پیام

captcha