اسامی 3 تیم برتر مسابقات فوتسال جلسات قرآن اعلام شد
کد خبر: 3735579
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

اسامی 3 تیم برتر مسابقات فوتسال جلسات قرآن اعلام شد

گروه جلسات و محافل ــ در مرحله حذفی مسابقات فوتسال جلسات قرآن، از بین تیم‌های صعود‌کننده مرحله مقدماتی، تیم جلسه اسماعیل مکوندی، قهرمان این دوره از مسابقات شد.

به گزارش ایکنا؛ طی بازی‌های جام حذفی، اولین دوره مسابقات فوتسال جلسات قرآن که روز گذشته 12 مردادماه، در مجموعه ورزشی شهرک دریا برگزار شد، تیم جلسه قرآن «اسماعیل مکوندی» قهرمان این دوره از مسابقات شد.

تیم جلسه قرآن اسماعیل مکوندی، قهرمان مسابقات فوتسال جلسات
در مرحله حذفی این مسابقات، 16 بازی بین تیم‌های صعودکننده از مرحله مقدماتی صورت گرفت که تیم‌ جلسه امین پویا و تیم جلسه اسماعیل مکوندی به مرحله نهایی راه‌ یافتند. در نهایت پس از بازی فینال تیم اسماعیل مکوندی، قهرمان این دوره، تیم امین پویا، نائب‌قهرمان و تیم وحید خزایی پس از انجام بازی رده‌بندی با تیم علی صادقی، سومین تیم این دوره از مسابقات شدند.

تیم جلسه قرآن اسماعیل مکوندی، قهرمان مسابقات فوتسال جلسات
مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات جلسات قرآن با حضور قاریان برجسته کشور از جمله سیدحسین موسوی‌بلده، مسعود سیاف‌زاده، امین پویا، ولی‌الله پوراحمدی و ... با اجرای سیدوحید مرتضوی پس از نماز مغرب و عشاء در سالن برگزاری مسابقات برپا و به سه تیم برتر، کاپ مسابقات، مدال و لوح تقدیر اهداء شد.
یادآوری می‌شود که اولین دوره مسابقات فوتسال جلسات قرآن به همت مؤسسه نفحات القرآن و با حضور 32 تیم از جلسات قرآن کشور برگزار شد.

برای مشاهده گزارش تصویری مرحله حذفی و اختتامیه این مسابقات اینجا کلیک شود.
انتهای پیام

captcha