اعتصاب عمومی مؤسسات «آنروا» در سراسر غزه
کد خبر: 3749605
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

اعتصاب عمومی مؤسسات «آنروا» در سراسر غزه

گروه بین‌الملل ـ همه مراکز و مؤسسات وابسته به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی(آنروا)، امروز (دوم مهرماه) در استان غزه اعتصاب کرده‌اند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری معا؛ آمال بطش، ئایب رئیس اتحادیه کارمندان عرب آنروا در این باره تصریح کرد: این اعتصاب به دنبال عدم پاسخگویی مدیریت آنروا به اتحادیه کارمندان و شانه خالی کردن آنها از توافقات انجام شده و عدم حل مشکلات کارمندان انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به عدم پایبندی مدیریت آنروا به توافق‌های انجام شده و اخراج و کم شدن حقوق کارمندان و پناهندگان، توافق با این اداره را بعید خواند.

بطش همچنین اعتصاب سراسری که امروز به دعوت اتحادیه کارمندان در همه مؤسسات وابسته به آنروا انجام شده را یکی از اقدامات اعتراض‌آمیز خواند که بعد از عقب‌نشینی آنروا از تعهدات خود در رابطه با کارمندان انجام شده است.

دانش‌آموزان مدارس وابسته به آنروا نیز در همبستگی با اتحادیه کارمندان عرب این آژانس امدادرسانی، در این اعتصاب مشارکت و از حضور در مدارس خودداری کردند و این اعتصاب مؤسسات و ادارات بهداشتی، مراکز ارائه خدمات نظافتی و همه نهادهای خدمت‌رسانی آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی(آنروا) را شامل شده است.

انتهای پیام

 

captcha