عرضه آثار قرآنی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه
کد خبر: 3760629
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

عرضه آثار قرآنی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه

گروه بین‌الملل ـ 113 عنوان کتاب در زمینه مطالعات قرآنی و اعجاز علمی قرآن و سنت نبوی در سی‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه عرضه شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از «alwatannewspaper»؛ سی‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه با عنوان «داستان حروف» با شرکت 1874 ناشر از 77 کشور جهان، از روز چهارشنبه 9 آبان‌ماه آغاز شده است و تا  20 آبان ادامه دارد.
 
این دوره از نمایشگاه با مشارکت فعال مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی مواجه شده و این مؤسسه 113 عنوان کتاب در زمینه مطالعات قرآن، اعجاز علمی قرآن و سنت نبوی و سیره نبوی در معرض دید عموم قرار داده است.
 
ابراهیم محمد بوملحه، مشاور حاکم دبی در امور بشردوشتانه و فرهنگی و رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات جایزه قرآن دبی در این باره گفت: مشارکت جایزه قرآن دبی در این نمایشگاه، از راهبرد‌های این مؤسسه برای معرفی فعالیت‌ها و برنامه‌های خود است.
 
وی افزود: مؤسسه قرآن جایزه دبی در این دوره از نمایشگاه با مجموعه‌ای از آثار و منشورات متتنوع خود شرکت کرده که شامل 113 عنوان کتاب در زمینه مطالعات قرآنی، اعجاز علمی قرآن و سنت و سیره نبوی است.
 
محمد بوملحه تصریح کرد: همچنین این مؤسسه برای نخستین بار، دو کتاب جدید به نام‌های «الدرة الضویه» و «مجمع الغرائب» به نمایش گذاشته که کتاب دوم مجموعه‌ای 6 جلدی است و علاوه بر این، مجموعه‌ای از نوارهای صوتی و تصویری که متعلق به مسابقات و سمینارهای جایزه بین‌المللی قرآن دبی در سال‌های گذشته است، در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 
انتهای پیام
captcha