کمپین مسلمانان آمریکا برای کریسمس
کد خبر: 3774298
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

کمپین مسلمانان آمریکا برای کریسمس

گروه بین‌الملل - مسلمانان ایالت آریزونای آمریکا در کمپینی، دیدگاه‌های دین اسلام درباره حضرت مسیح (ع) را برای آمریکایی‌ها تبیین می‌کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری ای زد سنترال؛  یک نهاد اسلامی به نام انسان دوستان (The Humanitarians) در ایالت آریزونای آمریکا، کمپینی را برای آشنایی مردم این کشور با دیدگاه‌های اسلام درباره حضرت مسیح (ع) آغاز کرده است.

«سبیل احمد» موسس این نهاد می گوید: هدف ما از این کار این است که شباهت‌های بین اسلام و مسیحیت را برجسته کنیم و مردم را در روزهای تعطیل گرد هم بیاوریم. می‌خواهیم به مردم آموزش بدهیم که مسلمانان چه عقایدی دارند و چه عقایدی ندارند و نشان دهیم شباهت‌ها بیش از تفاوت‌هاست.

وی افزود: مسلمانان حضرت مسیح (ع) را یکی از پیامبران الهی می‌دانند که ماموریت داشت مردم را به عبادت خدا دعوت کند. اگر فردی به مسیح (ع) ایمان نداشته باشد مسلمان نیست. نام حضرت مسیح (ع) 25 بار و نام حضرت مریم 32 بار در قرآن آمده است.
 
بر روی دو بیلبوردی که در اتوبان‌های پر رفت و آمد آریزونا نصب شده آمده است: عیسی (ع) فرزند مریم (ع) است. او گرامی و مقدس است و خداوند او را با روح‌القدس حمایت کرد.
 
این گروه همچنین از روز 24 تا 26 دسامبر تبلیغات رادیویی خواهد داشت و در رسانه های اجتماعی نیز فعالیت دارد. علاوه بر این، برخی از مساجد این منطقه نیز برای مردم باز است و اعضای این کمپین در مدارس و دانشگاه‌ها سخنرانی خواهند کرد.
 
قرار است کمپین‌های مشابهی در سرتاسر آمریکا برگزار شود.
 
انتهای پیام
captcha