شخصیت ویژه امام خمینی(ره) موجب احیای پیگیری مسئله فلسطین شد
کد خبر: 3786246
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
مشاور عالی وزیر اوقاف سوریه:

شخصیت ویژه امام خمینی(ره) موجب احیای پیگیری مسئله فلسطین شد

گروه بین‌الملل ــ مشاور عالی وزیر اوقاف جمهوری سوری گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران و به سبب شخصیت ویزه امام خمینی(ره) مسئله فلسطین دوباره احیا و پیگیری آن در دستور کار آزادی‌خواهان جهان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایکنا از سوریه؛ نبیل سلیمان در مراسم جشن پیروزی چهلمین سال انقلاب اسلامی در دمشق بیان کرد: از خصوصیات ویژه انقلاب اسلامی ایران می‌توان به معرفی شخصیت ویژه‌ای مثل امام خمینی (ره) اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: همین شخصیت ویژه امام خمینی(ره) بود که باعث شد امت اسلامی به یک وحدتی در برخی مسائل هم چون مسئله فلسطین دست یابند.

مشاور عالی وزیر اوقاف سوریه تأکید کرد: همین نهضت فلسطین که امام خمینی(ره) بنیان گذاشت باعث شد که یک جبهه مقاومت در منطقه و دنیا تشکیل شود تا جایی که نتایج آن را در حال حاضر می‌بینیم.

نبیل سلیمان افزود: هم‌اکنون نیز همین جا باید عرض کنم که همان مسیر اولیه انقلاب و راه نهضت مقاومت در حال حضر توسط امام خامنه‌ای فرماندهی حکیمانه می‌شود.

این مقام در دولت سوریه در پایان گفت: حضار به خوبی می‌دانند که هم‌اکنون آن راهی که امام خمینی(ره) در بدو انقلاب بنا نهاد در حال به ثمر نشستن است و در آینده نیز نتایج بیشتری از آن دیده خواهد شد.

انتهای پیام

captcha