واکنش آیت‌الله قاسم به حضور صهیونیست‌ها در کنفرانس منامه
کد خبر: 3800742
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲

واکنش آیت‌الله قاسم به حضور صهیونیست‌ها در کنفرانس منامه

گروه بین‌الملل ـ رهبر معنوی شیعیان بحرین با صدور بیانیه‌ای، استقبال از حضور صهیونیست‌ها در کنفرانس بین‌المللی «کارآفرینی» در منامه را گامی در مسیر ذلت و تسلیم دانست.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری lualuatv.com؛ آیت‌الله عیسی قاسم که هم‌کنون در شهر قم سکونت دارد، امروز(13 فروردین‌ماه) با صدور بیانیه‌ای نسبت به مشارکت صهیونیست‌ها در کنفرانس بین‌المللی «کارآفرینی» در منامه واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده؛ استقبال از مشارکت صهیونیست‌ها در کنفرانس منامه، حرکتی افتخار‌آمیز نیست، بلکه گامی در مسیر ذلت، تسلیم و بی‌شرمی است.

آیت‌الله قاسم در این بیانیه تأکید کرد: عادی‌سازی روابط و گام‌های سریع در راستای راضی کردن دشمن اسرائیلی، زیرپاگذاشتن اراده امت و اسلام آن و اراده ملت و وطن و مراعات خواست اسرائیل است.

در این بیانیه آمده؛ این اقدام و دیگر گام‌های تحقیر‌آمیز برای نزدیکی با دشمن اسرائیلی، به مثابه اعلام آشکار شانه‌خانی کردن از مقدسات و حرمت‌های امت و حمایت از دشمن‌ترین دشمنان آن است.

آیت‌الله قاسم در این بیانیه گفت: وجدان نظام‌های حاکم بر امت عربی به کجا رسیده که هیچ ترسی از خداوند و هیچ حیایی از مؤمنان و هیچ وفایی به امانت ندارند.

یادآوری می‌شود، کنفرانس بین‌المللی کارآفرینی قرار است نیمه ماه جاری میلادی(اواخر فروردین‌ماه) در منامه، پایتخت بحرین برگزار شود و برخی منابع خبری از دعوت ۴۵ شخصیت صهیونیست از جمله «الی کوهن»، وزیر اقتصاد اسرائیل برای حضور در این کنفرانس خبر می‌دهند.

انتهای پیام
captcha