تظاهرات مردم غزه در حمایت از اسرای فلسطینی
کد خبر: 3800983
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

تظاهرات مردم غزه در حمایت از اسرای فلسطینی

گروه بین‌الملل ـ ساکنان غزه خود را برای شرکت در تظاهرات بازگشتی دیگر در مرزهای شرقی این باریکه آماده می‌کنند و تظاهرات امروز حامل پیام حمایت از اسرای فلسطینی است.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‎‌رسانی فلسطین؛ هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره با صدور فراخوانی خواستار حضور گسترده و باشکوه فلسطینیان در این تظاهرات تا تحقق اهداف آن از جمله لغو محاصره و به شکست کشاندن معامله قرن شد.

یکی از مسئولان برگزاری این تظاهرات تاکید کرد که تظاهرات امروز حامل پیام حمایت از اسرای فلسطینی است و ساکنان غزه تاکید خواهند کرد که تحت هیچ شرایطی آن‌ها را تنها نخواهند گذاشت.

لازم به ذکر است که امروز پنجاه و سومین جمعه تظاهرات بازگشت است. تاکنون در این تظاهرات‌ها 242 نفر به شهادت رسیدند و هزاران نفر دیگر زخمی شدند.

نتانیاهو: جنگ گزینه آخر ما در غزه است

از سوی دیگر، نخست‌وزیر اسرائیل دیروز مدعی شد تا زمانی که گزینه‌های دیگری برای آرام‌سازی اوضاع در غزه وجود داشته باشد، به جنگ متوسل نخواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، بنیامین نتانیاهو تصریح کرد که ارتش اسرائیل تا گزینه‌ای باقی مانده باشد، وارد جنگ با غزه نخواهد شد.

ارتش رژیم صهیونیستی در زمان نخست‌وزیری نتانیاهو چندین مرتبه با غزه وارد جنگ شده که هر بار شکست خورده و دست از پا درازتر این باریکه را ترک کرده است.
تظاهرات مردم غزه در حمایت از اسرای فلسطینی
مصر و طرف‌های بین‌المللی در تلاش برای آرام‌سازی اوضاع در غزه هستند و این تلاش‌ها اخیرا موفقیت‌هایی نیز داشته است.

انتهای پیام
captcha