طرح امارات برای توسعه آموزش مجازی قرآن
کد خبر: 3801714
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

طرح امارات برای توسعه آموزش مجازی قرآن

گروه بین‌الملل ـ اداره کل اوقاف و امور اسلامی امارات در پایگاه اطلاع‌رسانی خود اپلیکیشن آموزش از راه دور (مجازی) قرآن را راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری رسمی امارات(وام)؛ اداره کل اوقاف و امور اسلامی امارات در چارچوب استقبال از ماه رمضان و با هدف آگاهی‌ دینی و تسهیل حفظ قرآن برای قشرهای مختلف جامعه اعم از بزرگسالان، کارمندان، دانشجویان، افراد معلول و دارای نیازهای خاص و مددجویان کانون‌های اصلاح و تربیت در پایگاه اطلاع‌رسانی خود اپلیکیشنی برای آموزش از راه دور قرآن راه‌اندازی می‌کند.

محمدمطر کعبی، رئیس اداره کل اوقاف و امور اسلامی امارات، در این باره گفت: این اپلیکیشن فرصتی را برای آموزش مجازی قرآن فراهم می‌کند و خدمات آموزش قرآن را در ساعاتی مشخص و در تمامی ایام هفته به جز روزهای جمعه ارائه می‌دهد.

وی افزود: علاقه‌مندان با نام‌نویسی در این اپلیکیشن و پر کردن فیلدهای مورد نیاز می‌توانند از خدمات مربیان متخصص در زمینه آموزش تلاوت، تجوید و اسلوب حفظ قرآن استفاده کنند.

محمدمطر کعبی تصریح کرد: دروسی که از طریق این اپلیکیشن ارائه می‌شود مطابق با استانداردهای آموزشی است و مرحله نخست این طرح ویژه شهروندان ساکن امارات است.

انتهای پیام

captcha