نبیل قاووق: حکومت بحرین لکه ننگی برای انسانیت است
کد خبر: 3830616
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰

نبیل قاووق: حکومت بحرین لکه ننگی برای انسانیت است

گروه بین‌الملل ــ عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: حکومت بحرین لکه ننگی برای عرب‌ها، مسلمانان و انسانیت است.

به گزارش ایکنا  به نقل از پایگاه خبری اذاعه النور؛ شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان امروز، یکشنبه، 6 مردادماه در واکنش به اعدام دو جوان شیعی تأکید کرد: حکومت بحرین سیاست سرکوب، جنایت و تروریسم را برمبنای طرح اسرائیلی آمریکایی اجرا و عرضه می‌کند.

وی در ادامه گفت: حکومت بحرین، حکومتی است که مردمش را برای حفظ ارکان خود به قتل می‌رساند و اقدام اخیر در اعدام جوانان بحرینی لکه ننگی برای عرب‌ها، مسلمانان و انسانیت به شمار می‌رود.

شیخ قاووق تأکید کرد: حکومت بحرین راضی شده تا از پشت به فلسطین ضربه بزند و در جایگاه دشمنی با ملت مسلمان و در هم‌بستگی با اسرائیل قرار بگیرد.

وی همچنین اظهار کرد: ایران به همه دنیا ثابت کرد که در رأس مبارزه با گستاخی آمریکا قرار دارد و در این زمینه الگو و درسی در ایستادگی و اقتدار و مبارزه با گستاخی آمریکا به همه داده است.

شیخ قاووق گفت: آمریکایی‌ها و بریتانیایی‌ها در برابر سران کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس رفتاری رئیسانه و سرورانه دارند، اما در برابر ایران خوار و ذلیلند و ایران ثابت کرده که تنها قدرت در جهان است که در برابر آمریکا مقاومت می‌کند و پیروز می‌شود که همه اینها به برکت مواضع شجاعانه و حکیمانه آیت‌الله خامنه‌ای است.

وی افزود: خون شهدای جنگ ژوئیه 2006 ثابت کرد که آمریکا تروریست است و در رأس تروریسم جهان قرار دارد و در دشمنی با لبنان و هر قطره خونی که در آن تاریخ از شهدا بر زمین ریخت، شریک است.

یادآوری می‌شود، دو جوان بحرینی روز گذشته به اتهام قتل یک افسر وزارت کشور بحرین در سال ۲۰۱۷ اعدام شدند.

انتهای پیام

captcha