با تمام قوا در كنار ملت بحرين ايستاده‌ایم
کد خبر: 3833109
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
سخنگوی نُجَباء در دیدار با شیخ عیسی قاسم؛

با تمام قوا در كنار ملت بحرين ايستاده‌ایم

گروه بین‌الملل ــ سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء در دیدار با آیت‌‌الله شیخ عیسی قاسم گفت: ما با تمام قوا در كنار ملت بحرين ايستاده‌ایم.

به گزارش ایکنا  به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران؛ نصر الشِمَّری، سخنگوی نجباء در دیدار با آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین با اشاره به اعدام دو جوان بحرینی به‌ دست رژیم آل‌خلیفه اظهار کرد: ما عادت کرده‌ایم که برای شهادت تسلیت نگوییم، بلکه تبریک می‌گوییم و امیدواریم که عمر این رژیم ظالم در بحرین به پایان برسد. افزایش فشار از جانب دشمن، نشانه تحقق هدف و نزدیکی به پیروزی است.

وی ادامه داد: مقاومت اسلامی با اتکاء به تجربه نبرد علیه تروریسم، از قدرت زیادی برخوردار شده است. ما و برادرانمان اعلام می‌کنیم که در کنار ملت بحرین ایستاده‌ایم و برای هرگونه کمک آمادگی داریم.

الشمری افزود: تجربه حشد الشعبی در عراق یک تجربه خاص بود. زیرا پسر، پدر و پدربزرگ هر سه در کنار یکدیگر می‌جنگیدند و اکنون حتی نوجوانان ما هم جهاد را آموخته‌اند.

وی اضافه کرد: رزمندگان محور مقاومت از کشورهای مختلف عربی و اسلامی، مبارزه مشترک را در جهاد علیه داعش تمرین کرده‌اند و امروز در آستانه پیروزی نهایی قرار دارند. ان‌شاءالله جوانان مؤمن جهادی زمینه‌سازان ظهور امام زمان(عج) خواهند بود.

با تمام قوا در كنار ملت بحرين ايستاده‌ایم

انتهای پیام 

captcha