16 کشته در جنایت جدید متجاوزان سعودی در «الضالع» یمن  
کد خبر: 3844569
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

16 کشته در جنایت جدید متجاوزان سعودی در «الضالع» یمن  

گروه بین‌الملل ــ در حمله هوایی امروز، دوم مهرماه، ائتلاف متجاوز سعودی ــ آمریکایی به استان «الضالع» یمن، دست‌کم 13 غیرنظامی یمنی کشته شدند.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «المسیره نت»، جنگنده‌های متجاوز سعودی – آمریکایی، امروز، در حمله به یک منزل در منطقه «قعطبه» واقع در استان الضالع یمن، 16 نفر را به قتل رسانده و تعدادی را زخمی کردند.
 
خبرنگار المسیره اعلام کرد که عملیات نجات شهروندان یمنی از زیر آوار همچنان ادامه دارد و احتمال می‌رود شمار کشته‌شدگان افزایش یابد.
 
جنگنده‌های متجاوز سعودی، دیروز، اول مهرماه نیز با حمله به مسجدی در منطقه السواد واقع در استان «العمران» یمن، 7 نفر از زنان و کودکان یک خانواده را که به مسجد پناه برده بودند را به قتل رساندند.
 
شامگاه یکشنبه نیز در اثر حمله جنگنده‌های سعودی به محله «العادی» در منطقه «حرف سفیان» استان العمران نیز دو شهروند یمنی کشته شدند.
 
کشتارهای ائتلاف متجاوز پس از سخنان مهدی المشاط، رئیس شورای سیاسی انصارالله مبنی بر توقف حملات هوایی و موشکی یمن به عربستان سعودی، شدت گرفته است.
 
المشاط شامگاه جمعه‌ به مناسبت پنجمین سالگرد انقلاب 21 سپتامبر یمن در سخنانی اعلام کرد: ما تصمیم داریم حمله به مواضع سعودی را متوقف کنیم، اما در صورت عدم پاسخ عربستان به این تصمیم، به حملات خود ادامه خواهیم داد.
 
به دنبال این تصمیم، جنگنده‌های متجاوز سعودی – آمریکایی حملات خود را به استان‌های مختلف یمن افزایش داده و طی سه روز گذشته بیش از 100 حمله هوایی در یمن انجام داده است.
 
انتهای پیام
captcha