اختتامیه جشنواره «تقلید تلاوت» فردا برگزار می‌شود/ آموزش قرائت توسط «جهانبخش فرجی»
کد خبر: 3531004
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

اختتامیه جشنواره «تقلید تلاوت» فردا برگزار می‌شود/ آموزش قرائت توسط «جهانبخش فرجی»

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسه تخصصی صوت و لحن توسط جهانبخش فرجی، مدرس و قاری بین‌المللی، فردا پیش از برگزاری اختتامیه جشنواره تقلید تلاوت برپا می‌شود.

جهانبخش فرجی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کارگاه تخصصی صوت و لحن توسط جهانبخش فرجی، قاری و مدرس بین‌المللی قرآن، روز پنجشنبه یکم مهرماه از ساعت 8 تا 9:30 به نشانی تهران، میدان سپاه، خیابان پادگان ولیعصر(عج)، حسینیه فاطمة الزهراء(س)، سالن شهید رشادی برگزار می‌شود.
پس از آن از ساعت 10 تا 12 مراسم اختتامیه جشنواره تقلید تلاوت برگزار و طی این مراسم از تمامی افرادی که برای جشنواره اقدام به ارسال اثر کرده‌اند، قدردانی به عمل خواهد آمد و پنج نفر از قاریانی که حائز رتبه ممتاز شده‌اند، به تلاوت قرآن می‌پردازند.
یادآور می‌شود، با توجه به سطح بالای شرکت‌کنندگان، منابع محدود اختصاص یافته برای اولین دوره جشنواره و لزوم تشویق قاریان مستعد قرآن کریم، از تمامی شرکت‌کنندگان در قالب سه سطح ممتاز، عالی و خوب قدردانی می‌شود و هدایایی که به شرکت‌کنندگان داده می‌شود به شرح ذیل است:
سطح ممتاز: ٥/٥٠٠/٠٠٠ ريال
سطح عالی: ٣/٥٠٠/٠٠٠ ريال
سطح خوب: ١/٥٠٠/٠٠٠ ريال
جهانبخش فرجی، ارائه‌دهنده ایده جشنواره، مؤسسه قرآنی بسیج نیز به عنوان نهاد حامی و هادی ایزدپناهی، قاری قرآن و دبیر اجرایی این دوره از جشنواره است.
captcha