اعلام آخرین مهلت ارسال اثر به «الحان سلوک»
کد خبر: 3518739
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

اعلام آخرین مهلت ارسال اثر به «الحان سلوک»

گروه فعالیت‌های قرآنی: آخرین مهلت ارسال تلاوت به اولین دوره جشنواره تقلید تلاوت با عنوان «الحان سلوک» اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اولين جشنواره تقليد تلاوت از سوی كانال تلگرامي الحان سلوك و همکاری موسسه قرآنی بسیج برگزار مي‌شود.
بر این اساس، اولین دوره جشنواره تقلید تلاوت، مزین به یادواره شهدای قرآنی شده و به نیت چهارده معصوم(ع) در پایان جشنواره چهارده برگزیده خواهد داشت. ضمن اینکه جوایز هر کدام از برگزیدگان، یک سکه تمام بهار آزادی خواهد بود.
مهلت ثبت نام و ارسال فایل‌ها ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۵ و زمان اعلام نتایج، برگزاری اختتامیه و اهداء جوایز برگزیدگان، یکی از روزهای دهه ولایت (دهه آخر شهریورماه) اعلام شده است.
قاریانی که متقاضی حضور در این جشنواره هستند، می‌توانند از طریق پیام‌رسان تلگرام، فایل تقلیدی تلاوت خود را به همراه فایل اصلی(تلاوت یکی از قاریان مشهور به دلخواه) به آدرس @H_izad ارسال کنند.
یادآور می‌شود، شرکت‌کنندگان جهت تکمیل ثبت نام، یک قطعه عکس به همراه سن و نام و نام خانوادگی خود و نام قاری انتخابی را به مدیر کانال ارسال کنند.
همچنین ضروری است مدت فایل تقلیدی، بالای ۲۰ دقیقه و فرمت آن mp3 باشد. به فایل‌هایی که با این مشخصات، مغایرت داشته باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
این جشنواره به همت کانال تلگرامی الحان سلوک به مدیریت جهانبخش فرجی،‌ قاری بین‌المللی کشور برگزار می‌شود.

جشنواره الحان سلوک
captcha