اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره «تقلید تلاوت»
کد خبر: 3516128
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره «تقلید تلاوت»

گروه فعالیت‌‌های قرآنی: مهلت ثبت نام و ارسال آثار به اولین دوره جشنواره تقلید تلاوت قرآن تا دهم مردادماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره سراسری «تقلید تلاوت» تا دهم مردادماه 95  تمدید شد.
این جشنواره ویژه آقایان در دو مقطع زیر سن بلوغ و بالای سن بلوغ برگزار و به 10 نفر اول این دوره مبلغ 500000 تومان اهدا و همچنین هدایای برای دیگر شرکت‌کنندگان درنظر گرفته شده است.
در این جشنواره، رتبه‌بندی در نظر گرفته نشده و تنها افراد معرفی و با اعطای جوایزی تجلیل می‌شوند و هر تعداد از شركت‌كنندگان كه امتياز لازم را كسب كنند به‌‌عنوان نفر برگزيده اعلام خواهند شد. همچنین، افرادی كه سطح تقليد كامل و دقيق را كسب نكنند، موارد اشكال برايشان ارسال و در جشنواره‌های بعدی دوباره ارزيابی خواهند شد و نیز افرادی كه دارای استعداد بالا هستند و قادرند همزمان از چند استاد به خوبی تقليد كنند، بايد از استادی اثر بفرستند كه طنين‌شان به آن استاد، شبيه‌تر است.
علاقه‌مندان برای ارسال تلاوتشان می‌توانند از طریق شبکه تلگرام به نشانی @H_Izad اقدام و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر به کانال الحان سلوک در شبکه اجتماعی تلگرام به نشانی https://telegram.me/alhanesolook مراجعه کنند. این رقابت به همت جهانبخش فرجی، مدرس و قاری بین‌المللی برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، شرکت‌کنندگان باید فایل صوتی تلاوت خود به همراه فایل اصلی تلاوت قاری که از وی تقلید کرده‌اند برای جشنواره ارسال کنند. همچنین تلاوت‌ها نباید کمتر از ۳۰ دقیقه باشد. البته تلاوت‌های بالای ۳۰ دقیقه امتیاز بیشتری دریافت می‌کنند.

10 مرادماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در اولین جشنواره «تقلید تلاوت»
captcha