«کامپیوتر ایرانی»؛ تعبیر رسانه مصری از «حنانه خلفی»
کد خبر: 3545019
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

«کامپیوتر ایرانی»؛ تعبیر رسانه مصری از «حنانه خلفی»

گروه بین‌الملل: یک رسانه مصری اجرای تحسین‌برانگیز «حنانه خلفی»، نماینده شایسته کشورمان در نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان امارات را مورد تمجید قرار داد و از وی به‌عنوان «کامپیوتر ایرانی» تعبیر کرد.

«کامپیوتر ایرانی»؛ تعبیر رسانه مصری از درخشش «حنانه خلفی»

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پایگاه خبری «المصدر 7» مصر به تحلیل اجرای روز چهارشنبه «حنانه خلفی»، حافظ کل قرآن و نابغه کشورمان در نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن امارات موسوم به جایزه «شیخة‌ فاطمه بنت مبارک» پرداخت.

اين پایگاه خبری مصری نوشت: حنانه خلفی 9 ساله در اجرای خود در سالن «آمفی تئاتر» باشگاه فرهنگ و علوم دبی، با تلاوت بسیار زیبا و حسن تلاوتی که داشت، به سؤالات کمیته داوران پاسخ داد.

المصدر 7 آورده است: این قاری خردسال ایرانی همچنین، با توجه به استعدادهای سرشاری که خداوند متعال به وی اعطا کرده، به راحتی نام سوره‌ها و شماره آیات، مکی و مدنی‌بودن سوره‌ها، جایگاه سوره‌ها در قرآن و نخستین و آخرین آیه هر صفحه را بیان می‌کند.

این رسانه مصری، حنانه را مهم‌ترین رقیب نماینده نروژ برای کسب رتبه نخست در این مسابقات معرفی کرده است.

«حنانه خلفی»، نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در امارات روز چهارشنبه، 19 آبان‌ماه، با حضور در جایگاه تلاوت، به سؤالات هیئت داوران پاسخ داد.

رقابت 6 متسابق در پنجمین روز مسابقات «شیخة‌ فاطمة‌ بنت مبارک»

همچنین، دیروز و در پنجمین روز مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان امارات، «الزهراء هنی» از الجزایر، «مریم الحبشی» از آمریکا، «آمنه عبدالرحیم احمد» از قطر، «منیرة‌ محمد نور علی نور» از کنیا، «راضیه رفاعی» از جمهوری بنین، «لبابة‌ سعید» از غنا به اجرای محفوظات قرآنی خود پرداختند.

نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در دبی از روز یکشنبه ۱۶ آبان‌ماه سال جاری تحت عنوان رقابت‌های بین‌المللی قرآن «‌فاطمه بنت مبارک» در مقر باشگاه علوم و فرهنگ دبی آغاز شده و تا روز جمعه، ۲۸ آبان ادامه دارد.
captcha