تولید ویژه‌برنامه الکوثر از تلاوت حنانه در امارات
کد خبر: 3545728
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

تولید ویژه‌برنامه الکوثر از تلاوت حنانه در امارات

گروه بین‌الملل: گروهی از برنامه‌سازان شبکه جهانی الکوثر با حضور در هتل محل اقامت شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن بانوان در امارات از تلاوت نماینده کشورمان در این رقابت‌ها برنامه‌ای ویژه تولید کردند.

تولید برنامه از تلاوت حنانه برای شبکه الکوثر
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، این برنامه روز جمعه، 21 آبان‌ماه در حاشیه نخستین مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان امارات موسوم به «شیخة‌ فاطمة‌ بنت مبارک» با حضور حنانه خلفی، نماینده ایران در این دوره از رقابت‌ها و سمیح احمد خالد العثامنه، داور اردنی مسابقات تولید شد.
در این برنامه سمیح العثامنه سؤالاتی را از حنانه خلفی پرسیده و حنانه با پاسخ به این سؤالات توانایی خود را در محفوظات قرآنی به نمایش گذاشت.
بنا بر این گزارش، خردسال‌ترین شرکت‌کننده مسابقات قرآن امارات در برنامه‌ای تفریحی که در حاشیه رقابت‌ها اجرا شد، با حضور در کشتی بر روی دریا، سوره نجم را قرائت و تواشیحی اجرا کرد که مورد استقبال قرار گرفت.
این برنامه نیز از سوی مسئولان برگزاری مسابقات تصویربرداری و در سالن رقابت‌ها برای حاضران پخش شد.
اجرای برنامه در مراسم نماز جمعه دبی و همچنین حضور در جمع کودکان در مسجد امام حسین(ع) این شهر به همراه محمدرضا پورمعین، دبیر انجمن خادمان قرآن کریم معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در رقابت‌ها حضور یافته، از دیگر برنامه‌های حنانه خلفی در حاشیه این رویداد قرآنی بوده است.
یادآور می‌شود، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در امارات از ۱۶ آبان با حضور نمایندگان بیش از 70 کشور در دبی آغاز شده است و تا ۲۸ آبان ادامه دارد.
مطالب مرتبط
captcha