آغاز هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کویت/ تلاش نمایندگان ایران برای سنت‌شکنی
کد خبر: 3587801
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
با حضور دو نماینده از ایران؛

آغاز هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کویت/ تلاش نمایندگان ایران برای سنت‌شکنی

گروه مسابقات: هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت از امروز، 23 فروردین‌ماه و با حضور نمایندگانی از کشورمان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت از صبح امروز، 23 فروردین‌ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شده است و تا پایان فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت. این مسابقات با مشارکت ۱۲۰ متسابق از 69 کشور جهان در هتل شرایتون برگزار می‌شود.
بر همین اساس این مسابقات در رشته‌های قرائت و حفظ کل قرآن کریم برگزار می‌شود که مجتبی محمدبیگی در رشته قرائت و داوود فلاحی‌میبدی در رشته حفظ کل قرآن کریم از کشورمان در این مسابقات حضور دارند. 
نمایندگان کشورمان در حالی در این دوره از مسابقات حضور دارند که تلاش می‌کنند تا سنت‌شکنی کرده و این بار حداقل در یکی از رشته‌های حفظ یا قرائت قرآن کریم به رتبه قابل قبولی دست یابند.
سال گذشته و در هفتمین دوره این مسابقات که در اواخر فروردین‌ماه برگزار شد، «ابراهیم فلاح تبسم چهره» و «محمد محمودی» نمایندگان ایران در رشته‌های قرائت و حفظ کل این مسابقات بودند که در نهایت، قاری کشورمان توانست مقام سوم هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه کویت در رشته قرائت را کسب کند، اما «محمد محمودی»، حافظ نوجوان کشورمان موفق به کسب رتبه‌ نشد.

رد نشود//آغاز هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کویت / تلاش نمایندگان ایران برای سنت شکنی
مطالب مرتبط
captcha