مسئولان کویتی علاقه‌‌مند به شنیدن تلاوت ایرانی‌ها بودند
کد خبر: 3491226
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
تبسم‌چهره:

مسئولان کویتی علاقه‌‌مند به شنیدن تلاوت ایرانی‌ها بودند

گروه فعالیت های قرآنی: نفر سوم مسابقات بین‌المللی قرآن کویت با اشاره به اینکه حتی مسئولان کویتی بسیار علاقه‌  مند به شنیدن تلاوت ایرانی‌ها بودند، گفت: کویتی‌ها از هر فرصتی برای شنیدن تلاوت ما استفاده می کردند.

ابراهیم فلاح تبسم چهره، نفر سوم مسابقات بین‌المللی قرآن کویت در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به اینکه توانست رتبه سوم مسابقات بین‌المللی قرآن کویت را کسب کند، در خصوص سطح این مسابقات اظهار کرد: برگزاری این مسابقات در سطح مطلوبی از نظر امکانات رفاهی انجام شد.

وی با بیان اینکه حضور و استقبال مردم از مسابقات در کویت به اندازه کشورمان نیست، افزود: برگزاری مسابقات در کشور کویت مانند مسابقات بینالمللی ایران نیست و صرفا برگزاری مسابقات برای مسئولین این کشور اهمیت دارد.

نفر سوم مسابقات بین‌المللی قرآن کویت با اشاره به اینکه قاریان مطرح از کشورهای مختلف همچون عراق و ترکیه در این مسابقات حضور داشتند، تصریح کرد: حضور داوران از کشورهای ترکیه، لبنان، کویت و عربستان مقداری فضا را برای ما تنگ کرد.

تبسم چهره با اشاره به اینکه حتی مسئولان کویتی بسیار علاقه‌  مند به شنیدن تلاوت ایرانی‌ها بودند، ادامه داد: کویتی‌ها از هر فرصتی برای شنیدن تلاوت ما استفاده می کردند و شوق و علاقه زیادی نشان می دادند.

این قاری گیلانی با اشاره به اینکه تغییر قانون مسابقه باعث شد که مجبور شدم تلاوت خود را ناگهانی به پایان برسانم و این موجب بهم ریختگی تلاوتم شد، خاطرنشان کرد: امیدوارم متصدیان امور قرآنی کشور این امر را به خوبی پیگیری کنند و قانون مسابقات را که ممکن است هر سال تغییر کند دریافت و ترجمه کرده و در اختیار قراء اعزامی قرار دهند.

captcha