اعلام زمان اجرای نماینده ایران در مسابقات قرآن امارات + عکس
کد خبر: 3664024
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

اعلام زمان اجرای نماینده ایران در مسابقات قرآن امارات + عکس

گروه مسابقات: نماینده کشورمان در دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان کشور امارات طی روزهای آینده اجرای خود در سالن اصلی این مسابقات را انجام می‌دهد.

زهرا سادات حسینی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نماینده کشورمان در دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور امارات که ویژه بانوان برگزار می‌شود، روز پنجشنبه، 25 آبان ماه در ارزیابی اولیه این مسابقات حضور یافت و به سوالات هیئت داوران پاسخ داد. وی در این بخش به پنج سوال نیم صفحه‌ای از سوره‌های مبارکه «نسا»، «هود»، «مومنون»، «غافر» و «صف» بدون هیچ نقصی پاسخ داد.
همچنین براساس برنامه اولیه‌ای که اعلام شده است، نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات روز سه شنبه، دوم آذرماه باید در سالن اصلی مسابقات حضور یافته تا به سوالات هیئت داوران پاسخ دهد. اما در ادامه شب گذشته اطلاعیه دیگری منتشر شد که براساس آن نماینده کشورمان باید روز دوشنبه، اول آذرماه به ارایه رقابت خود بپردازد. در روزی که نماینده کشورمان به روی جایگاه می‌رود نمایندگانی از کشورهای الجزایر، لیبی، اوگاندا، جیبوتی، قرقیزستان و بوسنی و هرزگوین نیز به سوالات هیئت داوران پاسخ خواهند داد.
دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان کشور امارات از روز 21 آبان ماه آغاز شده و هر روز هفت نفر از شرکت کنندگان با حضور در جایگاه، رقابت خود را برگزار می‌کنند. در این مسابقات نمایندگان 75 کشور دنیا حضور دارند.
زهراسادات حسینی، حافظ نوجوان قرآن نماینده کشورمان در این مسابقات است. وی روز چهارشنبه 24 آبان ماه عازم کشور امارات شده است.
گفتنی است، دومین دوره رقابت‌های بین المللی قرآن بانوان امارات موسوم به مسابقات «شیخ فاطمه بنت مبارک» تا روز سوم آذرماه ادامه خواهد داشت.

captcha