مستند امام خمینی(ره) در تلویزیون ونزوئلا
کد خبر: 3721189
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

مستند امام خمینی(ره) در تلویزیون ونزوئلا

گروه بین‌الملل - ویژه برنامه‌ای با هدف معرفی حضرت امام خمینی (ره) و نهضت پانزده خرداد به مردم ونزوئلا، از شبکه تلویزیونی ویوه VIVE این کشور پخش شد.

مستند امام خمینی(ره) در تلویزیون ونزوئلابه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی  روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ به منظور پاسداشت بیست‌ونهمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و در راستای همکاری‌های رایزنی فرهنگی ایران در ونزوئلا با رسانه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی این کشور، در روزهای گذشته ویژه برنامه‌ای با هدف معرفی حضرت امام خمینی (ره) و نهضت پانزده خرداد به مردم ونزوئلا در شبکه تلویزیونی ویوه VIVE این کشور پخش شد.

این مستند مشتمل بر چهار بخش نیم ساعتی بود که با عنوان «امام خمینی» روزهای سه شنبه و چهارشنبه  برابر با 14 و 15 خرداد از ساعت 21 به مدت یک ساعت (هر شب دو بخش) پخش شد.

این مستند دومین برنامه شبکه تلویزیونی ویوه ونزوئلا در سال‌های گذشته است که به طور مستقل به موضوع زندگی و اندیشه‌های امام راحل و رویدادهای انقلاب اسلامی ایران پرداخته است.

مستند امام خمینی(ره) زندگی حضرت امام از تولد تا رحلت، دوران مبارزات، هجرت به عراق و پاریس، بازگشت به کشور و تشکیل حکومت اسلامی و رخدادهای مختلف دوران حیات حضرت امام را به خوبی به تصویر کشیده است.

کاپیتولاسیون، نهضت پانزده خرداد، جنگ ایران و عراق و ... از دیگر موضوعاتی است که در این برنامه تلویزیونی به آن پرداخته شده است.

این برنامه تلویزیونی از تولیدات شبکه ایرانی اسپانیولی زبان «هیسپن تی وی» است که به زبان اسپانیولی دوبله شده است.

انتهای پیام

captcha