پخش مستند دفاع مقدس از تلویزیون ونزوئلا
کد خبر: 3645726
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
طی 8 قسمت انجام می‌شود؛

پخش مستند دفاع مقدس از تلویزیون ونزوئلا

گروه بین‌الملل: با تلاش رایزنی فرهنگی ایران، مستند 8 قسمتی با موضوع دفاع مقدس از شبکه تلویزیونی ویو «vive» ونزوئلا در حال پخش است.

پخش مستند 8 قسمتی دفاع مقدس از تلویزیون ونزوئلابه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ با تلاش رایزنی فرهنگی ایران در ونزوئلا و با همکاری شبکه اسپانیولی‌زبان «هیسپن تی وی» (شبكه برون‌مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران)، به منظور پاسداشت هفته دفاع مقدس و معرفی گوشه‌ای از رشادت‌ها و ایثارگری‌های ملت بزرگ ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، پخش مستند 8 قسمتی LA SAGRADA DEFENSA با موضوع دفاع مقدس، از روز جمعه(31 شهریور) از شبکه تلویزیونی «vive» ونزوئلا آغاز شده است.
 
این مستند تلویزیونی که از تولیدات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است، توسط شبکه برون‌مرزی هیسپن تی وی به زبان اسپانیولی دوبله شده و در اختیار این نمایندگی قرار گرفته است.
 
این مستند مسائل جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و حوادث و فراز و نشیب‌های مختلف آن در طول 8 سال دفاع مقدس را مرور می‌كند.

یکی از امتیازات این برنامه مصاحبه با فرماندهان عالی‌رتبه‌ای است که در طول دوره هشت ساله دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ ایران و عراق حضور داشتند و فرماندهی جنگ را عهده‌دار بوده‌اند.

حمایت و پشتیبانی دولت‌های غربی از رژیم متجاوز صدام و تجهیز این رژیم به سلاح‌های کشتار جمعی از جمله سلاح‌های شیمیایی و همچنین تجهیزات نظامی پیشرفته از مواردی است که به طور مستند در این برنامه مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و ماهیت نظام سلطه غربی را به چالش می‌کشد.
 
این مجموعه از اواخر هفته آینده از شبکه «وی تی وی» ونزوئلا نیز پخش خواهد شد/.

captcha