تولید آلبوم موسیقی با حضور قاری ایرانی در لبنان
کد خبر: 3807704
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

تولید آلبوم موسیقی با حضور قاری ایرانی در لبنان

گروه بین‌الملل ـ رایزنی فرهنگی ایران در لبنان آلبوم موسیقی با موضوع امام زمان(عج) را برای پخش در شبکه المنار با همخوانی محمدرضا صفری از قاریان کشورمان تولید و منتشر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ رایزنی فرهنگی ایران در لبنان با همکاری گروه سرود «رضوان» لبنان آلبوم موسیقی «كتبت هواك» را، که از تولیدات مشترک لبنان و ایران است، تولید و منتشر كرد.

این آلبوم شامل مجموعه سرودهایی درباره امام زمان(عج) است و از امروز(دهم اردیبهشت ماه) به مدت ده روز از شبكه المنار پخش خواهد شد.

اشعار این آلبوم را خانم «امل طنانه»، شاعر برجسته لبنانی، سروده و آهنگ آن از مالک سویدان است كه خود توزیع آن را نیز برعهده دارد.

محمد مهدی شریعتمدار، رایزن فرهنگی ایران در لبنان، در این زمینه گفت: اجرای سرودها كار مشترک اعضای گروه رضوان (شیخ محمد كمال، محمد قندولی، رضا اسماعیل و جواد بغدادی) و محمدرضا صفری، قاری و تواشیح خوان معروف ایرانی، است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این دومین آلبوم مشترک رایزنی و گروه رضوان است، گفت: علاوه بر این دو آلبوم، مجموعه سرودهایی از این گروه تولید شده كه برخی از آنها عبارت‌اند از: «العهود الغابره» در مورد فاجعه منا، «الولایه»، «نمتحن النصر» به‌ مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و «لواء القائم» به‌ مناسبت سالگرد جنگ سی‌ و سه روزه است.

یادآور می‌شود رایزنی فرهنگی ایران در لبنان برای تمام گروه‌های موسیقی و خوانندگان و قاریان ایرانی، كه به ‌لبنان دعوت كرده، برنامه‌های نشست با گروه‌های موسیقی و دست‌اندركاران موسیقی و سرود و حضور در مراكز ذیربط را تدارک دیده و برای انجام تولیدات مشترک فعالیت قابل توجهی داشته است.

انتهای پیام

captcha