محفل قرآنی آستان مقدس حسینی در لبنان
کد خبر: 3509132
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

محفل قرآنی آستان مقدس حسینی در لبنان

گروه بین‌الملل: شعبه دارالقرآن آستان مقدس حسینی در لبنان، به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، محفل انس با قرآن در بیروت برگزار کرد.

برگزاری محفل قرآن به مناسب میلاد امام حسن در لبنان
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری قرآنی «قاف»، این محفل انس با قرآن در مجتمع امام حسین(ع) در بیروت، پایتخت لبنان و در چارچوب طرح برگزاری محافل قرآنی در این کشور برگزار شد.  
این محفل انس با قرآن با تلاوت «لقمان عیاش»، از قاریان لبنانی آغاز شد و سپس شیخ «قاسم القبیسی»، مدیر مجتمع امام حسین(ع) در بیروت ضمن سخنانی از تولیت آستان مقدس امام حسین(ع) به‌خاطر تلاش‌ برای ترویج تفکر اصیل و درست اسلامی از طریق برگزاری این‌ گونه محافل قرآنی به نام امام حسین(ع) تقدیر و تشکر کرد.
وی در ادامه همچنین، از مدیریت دارالقرآن آستان مقدس حسینی و شعبه آن در لبنان به خاطر برپایی این محافل قرآنی قدردانی کرد.
در بخش دیگری از این محفل قرآنی، «محمد اخضر»، از قراء لبنانی، آیاتی از قرآن را برای حاضران تلاوت کرد، سپس، «محمد مهدی عباسیان» و «محمدرضا اکبریان» از حافظان قرآن کشورمان در منبر این محفل حاضر شدند و به پرسش‌های حضار درباره شماره آیات در سوره‌های قرآن و .. پاسخ دادند.  
تجلیل از «محمد اخضر»، قاری لبنان و حافظان قرآن کشورمان از سوی شیخ قاسم القبیسی، مدیر مجتمع امام حسین(ع) در بیروت پایان‌بخش این محفل قرآنی بود و در این محفل همچنین، هدایایی متبرک به نام امام حسین(ع) در میان حاضرین اهدا شد.
captcha