دوره‌های آموزشی و مسابقات قرآنی ویژه بانوان در نجف
کد خبر: 3808109
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

دوره‌های آموزشی و مسابقات قرآنی ویژه بانوان در نجف

گروه بین‌الملل - دارالقرآن وابسته به بخش امور دینی و فکری آستان علوی، دوره‌های آموزشی و مسابقات قرآنی ویژه بانوان برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری آستان علوی، مرضیه حیدر غلام، مدیر دارالقرآن آستان علوی گفت: در چارچوب برنامه‌های مستمر آستان علوی به منظور بهبود توانمندی‌های قرآنی بانوان و حمایت از آنها، این مرکز به برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقات قرآنی به مدت سه روز و با نظارت کمیته‌های تخصصی و کادر آموزشی اقدام کرده است.
 
وی افزود:حضور در این دوره مسابقات برای بانوان آستان علوی و تمامی شرکت‌کنندگان دانشگاهی و غیر آن در رشته‌های حفظ، احکام تلاوت و تفسیر آزاد است

غلام همچنین گفت: این مرکز یک دوره مسابقات قرآنی حفظ سه جزء ویژه نونهالان برگزار کرده که کادر آموزشی آن به علت سطح بسیار خوب شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف حفظ، صوت و مفاهیم و... مورد تمجید هیئت داوری قرار گرفته است.
 
آستان علوی دوره‌های آموزشی و مسابقات قرآنی ویژه بانوان برگزار می‌کندآستان علوی دوره‌های آموزشی و مسابقات قرآنی ویژه بانوان برگزار می‌کندآستان علوی دوره‌های آموزشی و مسابقات قرآنی ویژه بانوان برگزار می‌کندآستان علوی دوره‌های آموزشی و مسابقات قرآنی ویژه بانوان برگزار می‌کند
انتهای پیام
captcha