کمک 125 میلیون دلاری خیریه‌ها به اسلام‌هراسان آمریکا
کد خبر: 3809913
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

کمک 125 میلیون دلاری خیریه‌ها به اسلام‌هراسان آمریکا

گروه بین‌الملل – شورای روابط آمریکایی-اسلامی اعلام کرد طی سال‌های 2014 تا 2016 حدود 125 میلیون دلار از طرف خیریه‌ها به گروه‌های ضد اسلامی در آمریکا کمک شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از دیلی‌صباح؛ در گزارش شورای روابط آمریکایی - اسلامی آمده : تبلیغات ضد اسلامی یکی از رایج‌ترین و گسترده‌ترین ویژگی‌های عرصه فرهنگی و سیاسی در آمریکا است. اما رویکردها و سیاست‌های اسلام‌هراسانه توسط گروه‌های ذینفع خاص با منابع تامین مالی گسترده صورت می‌گیرد.

این شورا اعلام کرد: تحقیقات نشان می‌دهد 1096 سازمان، 39 گروه فعال در شبکه اسلام‌هراسی در این کشور را تامین مالی می‌کنند. 

این گزارش همچنین فاش کرده که درآمد شبکه اسلام‌هراسی در طی این مدت، حداقل به 1.5 میلیارد دلار می‌رسد؛ این مبلغ به سازمان‌های سیاسی، رسانه‌ها، پلیس، سازمان‌های آموزشی و گروه‌های لابی‌گری  و تعدادی از صنایع پرداخت شده تا از آن به منظور تقویت و حمایت از خصومت علیه مسلمانان و اسلام در آمریکا استفاده شود.

بنا بر این گزارش، گروه‌های معروف ضد‌اسلامی در آمریکا همچون ACT for America یا Middle East Forum  از این کمک‌ها استفاده کرده‌اند و برخی موسسات معروف که در پوشش فعالیت‌های بشردوستانه  و خیریه فعالیت می‌کنند به شدت از نهادهای اسلام‌هراس حمایت می‌کنند.
انتهای پیام
captcha