پهپاد «صماد 3» انصارالله پایتخت عربستان را هدف قرار داد 
کد خبر: 3837699
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

پهپاد «صماد 3» انصارالله پایتخت عربستان را هدف قرار داد 

گروه بین‌الملل ــ پهپادهای «صماد 3» انصارالله، برای نخستین بار شهر ریاض، پایتخت عربستان سعودی را هدف حملات خود قرار دادند.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «المسیره»، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح ارتش یمن اعلام کرد: پهپادهای «صماد 3» متعلق به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، در حمله‌ای گسترده توانستند پایتخت عربستان را به طور دقیق هدف قرار دهند.
 
وی افزود: این عملیات در پاسخ به جنایات عربستان سعودی در یمن و محاصره مداوم مردم این کشور انجام شده است.
 
وی از شهروندان و شرکت‌های عربستانی خواست تا از مواضع نظامی که ممکن است هدف نیروهای یمنی قرار گیرند، فاصله بگیرند.
 
پهپادهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دیروز، یکشنبه، نیز طی سه عملیات گسترده، پایگاه هوایی «ملک خالد» را هدف قرار دادند. پهپادهای k2 در اين حملات توانستند آشیانه هواپیماهای جنگی، ساختمان ارتباطات و برج مراقبت این پایگاه را هدف قرار دهند.
 
یحیی سریع در ادامه تأکید کرد: از آنجایی که این پایگاه هوایی یکی از مهمترین پایگاه‌های عربستان محسوب می‌شود و از آنجا بسیاری از عملیات‌های متجاوزانه علیه ملت یمن انجام شده‌است، نیروهای مسلح یمنی تا تخریب کامل این پایگاه حملات خود را تکرار خواهند کرد.
 
یادآور می‌شود، پهپادهای قاصف k2 طی دو روز گذشته فرودگاه بین‌المللی ابها در عربستان را نیز هدف قرار داده و برج مراقبت این فرودگاه را به طور دقیق بمباران کردند. این بمباران موجب تعطیلی پروازهای این فرودگاه شد.
 
انتهای پیام
captcha