اطلاع‌رسانی قطر از مسابقات مالزی با یادی از شهید «حسنی کارگر»
کد خبر: 3494693
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

اطلاع‌رسانی قطر از مسابقات مالزی با یادی از شهید «حسنی کارگر»

گروه بین‌الملل: سایت روزنامه قطری «الرایة» با انتشار خبر افتتاح پنجاه‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی، تصویری از مرحوم «حاجی حسنی کارگر»، نفر نخست دوره پنجاه‌وهفتم این رقابت‌ها منتشر کرد.

اطلاع‌رسانی قطر از مسابقات مالزی با یادی از شهید «حسنی کارگر»
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سایت روزنامه «الرایة» قطر با انتشار خبری، آغاز پنجاه‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن مالزی را اطلاع‌رسانی کرده است.

در خبر این رسانه‌ قطری آمده است: «این مسابقات در دو رشته حفظ و قرائت قرآن و در مرکز تجارت جهانی «پوترا»ی شهر «کوالالامپور»، پایتخت مالزی در حال برگزاری است و نمایندگان 69 کشور جهان در دو بخش بانوان و آقایان در این مسابقات مشارکت دارند».

این رسانه قطری در ادامه به کسب رتبه نخست پنجاه‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی توسط شهید «محسن حاجی حسنی کارگر» که در مراسم حج تمتع سال گذشته در حادثه دلخراش منا به شهادت رسید، اشاره کرده است.

در بخش دیگری از خبر سایت «الرایة» آمده است: در پنجاه‌وهشتمین دوره این مسابقات، 16 داور از کشورهای مختلف جهان از جمله مصر، عربستان، قطر، اردن و مالزی حضور دارند.

همچنین،‌ در این خبر، تصویر مربوط به اهدای جایزه نفر نخست رشته قرائت در پنجاه‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن مالزی به شهید «محسن حاجی حسنی کارگر»، منتشر شده است.

پایگاه خبری «الوطن» مصر نیز 12 اردیبهشت‌ماه با اشاره به حضور سید‌مصطفی حسینی، نماینده جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و‌هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی از شهید حاجی حسنی کارگر به‌عنوان نفر برتر پنجاه‌وهفتمین دوره این رقابت‌ها یاد کرد.

مطالب مرتبط
captcha