حساس‌ترین شب مسابقات قرآن مالزی آغاز شد
کد خبر: 3495088
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

حساس‌ترین شب مسابقات قرآن مالزی آغاز شد

گروه بین‌الملل: دومین شب قرائت شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن مالزی دقایقی پیش در سالن پوترای کوالالامپور آغاز شد.

حساس‌ترین شب مسابقات قرآن مالزی آغاز شد
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به مالزی، قرار است سید‌مصطفی حسینی، نماینده کشورمان در رشته قرائت دوره پنجاه‌و‌هشتم مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی امشب در این رقابت‌ها تلاوت خود را برای حاضران در سالن اجرا کند؛ به همین دلیل این شب از رقابت‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است.

حسینی آخرین قاری است که امشب قرائت خود را در معرض قضاوت داوران قرار خواهد داد.

سید حمیدالله هاشمی از افغانستان نخستین قاری شب دوم رشته قرائت این رویداد قرآنی است و قاریانی از بین بانوان و آقایان از کشورهای مختلف امشب در این رقابت‌ها حاضر شده و تلاوت خود را ارائه می‌دهند.
 
خانم صباحه صالک از فیلیپین، محمد صالح بن احمد از کامبوج، خانم شمس النهار بنت شرفة الله از بنگلادش، احمد دانیال بن محمد ریزال از سنگاپور، محمد توحید بن علی لاهوری از بنگلادش، محمد نذیر اصغر از فیلیپین و خانم صفیه بنت رشید از میانمار از دیگر قاریانی هستند که تلاوتشان امشب در سالن پوترا طنین‌انداز می‌شود.
 
محمد نذیر اصغر از فیلیپین سرشناس‌ترین قاری حاضر در رقابت‌ها است که از او به عنوان رقیب اصلی حسینی یاد می‌شود و این مسأله نیز بر حساسیت رقابت‌های امشب افزوده است.

وی سال 1393 و در سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کرد و در یک رقابت نزدیک پس از جعفر فردی به مقام دوم رسید.
مطالب مرتبط
captcha