اهتمام به امر به معروف بهترین جلوه اخلاق فردی و اجتماعی است
کد خبر: 3506623
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
علاءالدینی:

اهتمام به امر به معروف بهترین جلوه اخلاق فردی و اجتماعی است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز اهتمام به فرایض امر به معروف و نهی از منکر را بهترین جلوه اخلاق فردی و اجتماعی دانست و گفت: انجام این فرایض انضباط اجتماعی را تقویت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، آرش علاءالدینی، فرمانده سپاه حضرت احمدبن موسی(ع) شیراز امروز، 24 خرداد شیراز ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: رمضان ماه تربیت الهی و بهترین فرصت برای خودسازی، تزکیه نفس و اُنس با قرآن است.
وی با بیان اینکه ماموریت مهم سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن است، افزود: باید دلسوزانه و با همدلی در راستای تعالی و تقویت معنویات در جامعه با هدف کسب رضای خداوند تلاش کنیم.
علاءالدینی با تاکید بر اینکه اگر نسبت به تقویت معنویت و رشد اخلاقی یکدیگر و جامعه بی تفاوت باشیم، وظیفه دینی، اجتماعی و سازمانی خود را انجام نداده‌ایم، گفت: امروز در عرصه جهاد فرهنگی باید همانند رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و با همان روحیه جهادی، ایثارگری و محبت عمل کنیم.
وی با بیان اینکه فرایض امر به معروف و نهی از منکر دو امانت بزرگ الهی هستند، گفت: اهتمام به این فرایض، بهترین جلوه اخلاق فردی و اجتماعی است و همچنین انضباط اجتماعی را تقویت می‌کند و نشان دهندۀ احساس مسئولیت نسبت به جامعه و تقویت کننده نظارت همگانی است.
فرمانده سپاه حضرت احمدبن موسی(ع) شیراز با تصریح اینکه پاسداران و بسیجیان، دلسوزترین افراد نسبت به مسائل جامعه هستند، گفت: برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به ویژگی‌های مهمی نظیر هوشیاری و داشتن روحیه انقلابی که همان شاخصه‌های پاسداری هستند، نیاز داریم.
captcha