نهادینه شدن امر به معروف توطئه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی می‌کند
کد خبر: 3507593
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

نهادینه شدن امر به معروف توطئه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی می‌کند

گروه اجتماعی: فرماندار شهرستان فامنین عنوان کرد: نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه توطئه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی می‌کند و تمامی جوانب، اهداف و برنامه‌ها در این موضوع احیاء باید فراگیر و جهادی باشد.

به گزارش خبر‌گزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، ظاهر پورمجاهد، فرماندار شهرستان فامنین پنج‌شنبه، 27 خردادماه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فامنین گفت‌: نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه توطئه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی می‌کند.
وی با بیان اینکه تمامی جوانب، اهداف و برنامه‌ها در موضوع احیاء امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در مقوله تذکر لسانی باید فراگیر و جهادی باشد، افزود: اجرای این فریضه از ترویج فساد، فحشا و بی‌بند و باری جلوگیری می‌کند بنابراین مبلغان دینی و مسئولان فرهنگی شهرستان باید در ترویج این واجب الهی بکوشند زیرا این واجب حصار و دژی محکم برای اجرای سایر واجبات است.
حجت‌الاسلام رضا مصباح، امام جمعه شهرستان فامنین  نیز در ادامه این نشست با تأکید بر اجرای فریضه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه عنوان کرد: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از ترویج فساد، فحشا و بی بند و باری در جامعه جلوگیری می‌کند.
وی با بیان اینکه اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروریست و ماه‌های رجب، شعبان و رمضان بهترین فرصت برای نهادینه کردن این واجب دینی است، ابراز کرد: فعالیت‌های خوبی در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان فامنین انجام گرفته است.
حجت‌الاسلام مصباح اضافه کرد‌: توسعه فرهنگی و اخلاقی جامعه در گرو عمل به این فریضه است و توجه و احساس مسئولیت کردن افراد به این دو فریضه مهم الهی، باعث می‌شود از آسیب‌های فرهنگی و اعتقادی مردم به خصوص نسل جوان جلوگیری شود.
captcha