برگزیدگان بیست و هفتمین دوره جشنواره تئاتر فجر فارس معرفی شدند
کد خبر: 3533575
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

برگزیدگان بیست و هفتمین دوره جشنواره تئاتر فجر فارس معرفی شدند

گروه هنر: مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره جشنواره تئاتر فجر استان فارس با معرفی گروه‌های برگزیده در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره جشنواره تئاتر فجر استان فارس با معرفی گروه‌های برگزیده شب گذشته، 5 مهرماه در تالار حافظ شیراز برگزار شد.
براساس آرای هیئت داوران بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر استان فارس؛ نمایش‌های «پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی» به کارگردانی آرمین حمدی پور و «چند روایت نامعتبر» به کارگردانی سیدمحمدهادی هاشم زاده هر دو از شیراز به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.
هیئت داوران بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر استان فارس در بخش پوستر لوح سپاس و جایزه نقدی را به طراح پوستر و بروشور نمایش «پره ی پروانه ی پولادی»، نیلوفر محزون اهدا کرد.
در بخش طراحی نور، هیئت داوران در این بخش لوح سپاس و جایزه نقدی خود را به طراح نور نمایش «چایی راند آخر» به امیر بهبود نیا اهدا کرد.
در بخش موسیقی هیئت داوران لوح سپاس و جایزه نقدی خود را به گروه موسیقی نمایش «چند روایت نامعتبر» به سرپرستی علی تولایی از شیراز تقدیم کرد.
هیئت داوران بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان فارس در بخش طراحی گریم با تقدیر از فرزانه رادفر، طراح گریم نمایش «چند روایت نامعتبر»، لوح سپاس و جایزه نقدی خود را به رزاق حسین نیا، طراح گریم نمایش «اسب قاتلین» اهدا کرد.
همچنین هیئت داوران لوح سپاس و جایزه نقدی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فارس را در بخش طراحی لباس به رزاق حسین نیا و یاسر موزیری طراحان لباس نمایش «اسب قاتلین»  تقدیم کرد.
بخش طراحی صحنه این جشنواره با نظر هیئت داوران با تقدیر از احسان محسنی، طراح صحنه نمایش «پنجاه و چهارمین سالگرد تولید خسرو مرادی»، جایزه نقدی و لوح سپاس جشنواره را به مسعودی احمدی طراح صحنه نمایش «کندو» اهدا کرد.
در بخش بازیگری زن بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر فارس مقام سوم هیئت داوران با تقدیر از بازی زهراسادات واقفی، بازیگر زن نمایش «رازها و دروغ ها»، دیپلم افتخار و جایزه نقدی خود را به مژده غازی، بازیگر نمایش «چایی راند آخر» اهدا کرد. همچنین لوح سپاس و جایزه نقدی جشنواره را مشترکا در این بخش به نگین تهمتن بازیگر نمایش «دوزیست» و مریم میان دور، بازیگر نمایش «چند روایت نامعتبر» اهدا کرد.
در بخش بازیگری زن جشنواره بیست و هفتم هیئت داوران لوح سپاس و جایزه نقدی خود را به طور مشترک به فریال سنگری، بازیگر نمایش «پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی« و شیما پورسهم الدین، بازیگر نمایش «کندو» تقدیم کرد.
همچنین جایزه نخست بازیگری زن بر اساس نظر هیئت داوران بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فارس شامل لوح سپاس و جایزه نقدی به زهرا استواری، بازیگر نمایش «نارکولپسی» اهدا شد.
در بخش بازیگری مرد، جایزه سوم این جشنواره نیز هیئت داوران با تقدیر از مجموعه بازیگران نمایش «١+٥»، لوح سپاس و جایزه نقدی مشترکا به امیر خواجه میرکی از نمایش «چند روایت نامعتبر» و بهنام مرادی از نمایش «اسب قاتلین» تقدیم کرد.
در این بخش جایزه دوم بازیگری مرد شامل لوح سپاس و جایزه نقدی به طور مشترک به عبدالخالق استواری بازیگر نمایش «نارکولپسی» و محمد فروزان بازیگر نمایش «پره ی پروانه ی پولادی» رسید.
همچنین جایزه اول بازیگری مرد بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر فارس شامل لوح سپاس و جایزه نقدی به ایمان دبیری، بازیگر نمایش «پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی» اهدا شد.
هیئت داوران در بخش کارگردانی نیز لوح سپاس و جایزه نقدی مقام سوم خود را مشترکا به سیدمحمدهادی هاشم زاده کارگردان نمایش «چند روایت نامعتبر» و نوید جعفری، کارگردان نمایش «پره ی پروانه ی پولادی» اهدا کرد و جایزه دوم این جشنواره را به طور مشترک شامل لوح سپاس و جایزه نقدی به پیمان زبرجدی، کارگردان نمایش «دوزیست» و هادی امامی مقدم، کارگردان نمایش «نارکولپسی» اهدا کرد.
جایزه نخست بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر فارس در بخش کارگردانی نیز به نمایش «پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی» به کارگردانی آرمین حمدی پور اهدا شد.
همچنین در بخش نویسندگی نمایشنامه، هیئت داوران بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان فارس لوح سپاس و جایزه نقدی مقام سوم را مشترکا به پیمان زبرجدی نویسنده نمایش «دوزیست» و هادی امامی مقدم، نویسنده نمایش «نارکولپسی» اهدا شد.
جایزه دوم نویسندگی این جشنواره شامل لوح سپاس و جایزه نقدی به سعیدرضا خوش شانس نویسنده نمایش «پره ی پروانه ی پولادی» اهدا شد. هیئت داوران همچنین در این بخش جایزه نخست خود را به آرمین حمدی پور، نویسنده نماش «پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی» تقدیم کرد.
در بخش نمایش‌های برگزیده بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر فارس، هیئت داوران ضمن سپاس از تمامی هنرمندان و گروه های نمایشی شرکت کننده بدون اولویت و با رعایت نکات اصلاحی به اداره کل هنرهای نمایشی، نمایش «پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی» به کارگردانی آرمین حمدی پور و «چند روایت نامعتبر» به کارگردانی سیدمحمدهادی هاشم زاده هر دو از شیراز معرفی کرد.
یادآور می‌شود، هیئت داوران بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر استان فارس را هادی مرزبان، میلاد اکبرنژاد و سیروس کهوری نژاد تشکیل می‌دادند.
captcha