اجرای رضایت‌بخش نماینده ایران در مسابقات قرآن سودان + صوت و عکس
کد خبر: 3560772
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

اجرای رضایت‌بخش نماینده ایران در مسابقات قرآن سودان + صوت و عکس

گروه مسابقات: نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور سودان، ساعتی پیش محفوظات خود را در برابر هیئت داوران ارائه کرد.

مسابقات سودان

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نماینده کشورمان در هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور سودان صبح امروز 19 دی‌ماه با حضور در جایگاه به سؤالات داوران این دوره از رقابت‌ها پاسخ داد.
قرعه‌هایی که برای محمد خاکپور در این روز مشخص شده بود به ترتیب آیات 219 تا 224 سوره مبارکه بقره،‌آیات 67 تا 72 سوره مبارکه توبه،‌ آیات 52 تا 59 سوره مبارکه حج و آیات 24 تا 35 سوره مبارکه زخرف بود.
نماینده کشورمان در این مسابقات در مورد قرعه انتخاب شده در این دوره از مسابقات به خبرنگار ایکنا گفت: قرعه اول، قرعه آسانی بود، قرعه دوم نیز متوسط بود، اما قرعه سوم و چهارم قرعه‌‌های سختی برای من بودند که خوشبختانه به آنها پاسخ دادم.

محمد خاکپور حافظ قرآن سودان
*عکس مربوط به مصاحبه با رادیو سودان پس از اجرا در صحن اصلی*

وی در ادامه افزود: البته در یکی از سؤالات تذکری توسط داور داده شد که بلافاصله آن را اصلاح کردم، بر اساس شناختی که از آیین‌نامه مسابقات دارم اگر تذکری به شرکت کننده داده شود، اما خود شرکت کننده آن را اصلاح کند نمره منفی حساب نخواهد شد. همچنین علت اینکه هر چهار سؤال را به یک نغمه خواندم این بود که نغمات و لحن در این مسابقات، نمره‌ای ندارد.

خاکپور همچنین در مورد سایر رقبای خود در این دوره از مسابقات نیز بیان کرد: شب گذشته نماینده کشور نیجریه تلاوت تأثیرگذاری داشت که متأسفانه همراه با چند تذکر و اصلاح از سوی هیئت داوران بود. تاکنون هم نماینده‌های کشورهای آمریکا و سومالی نیز اجراهای خوبی داشتند، اما هر کدام از آنها نیز تذکراتی را دریافت کرده‌اند.
یادآور می‌شود، هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قران کشور سودان روز چهارشنبه هفته جاری به پایان می‌رسد و مراسم اختتامیه آن نیز روز جمعه برگزار می‌شود.
کد
دریافت
captcha